بازدید مدیرعامل بانک صادرات از نمایشگاه کتاب

مدیرعامل بانک صادرات از بیست وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با مسوولان برگزارکننده نمایشگاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پیشرو نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  را  یک رخداد فرهنگی بزرگ توصیف کرد و از مسوولان و دست اندر کاران به برای برگزاری مطلوب و منظم آن قدردانی کرد.

وی  با اشاره به این که همکاری بانک در برگزاری نمایشگاه کتاب در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و رسالت های اجتماعی بوده  اظهار داشت: این گونه اقدامات به اعتلای و توسعه بخش های فرهنگی در کشور منتج شود.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد و رییس نمایشگاه کتاب نیز برنقش موثر بانک در برگزاری بهتر نمایشگاه تاکید کرد و بانک صادرات ایران را بانکی مردمی برشمرد.

وی رضایت مسوولان برگزار کننده، دانشجویان و مراجعه کنندگان از عملکرد بانک را علت تداوم همکاری بین وزارت ارشاد و بانک نامبرد و افزود: خدمات رسانی بانک در این دوره نسبت به سال های قبل مطلوب تر شده که امید است سطح روابط گسترده تر و موانع موجود از پیش رو برداشته شود.

بر اساس این گزارش،این بانک با نصب بیش از 3 هزار دستگاه پایانه فروش، 34 دستگاه خودپرداز سیار و ثابت، مستقر کردن 19 باجه بانکی و 80‌باجه صدور حوالجات کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب نسبت به ارایه تمامی خدمات مالی و بانکی  به علاقه‌مندان اقدام کرده است.

این گزارش می افزاید، برای عرضه  بن کارت های الکترونیکی یارانه‌ای به آن دسته از دانشجویان که موفق به دریافت بن مذبور نشده اند  4 شعبه در محدوده نمایشگاه در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 الی 18 آماده ارایه بن کارت ها به دانشجویان هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1