پست بانک سپرده گذاری و پس انداز را فرهنگ سازی کرد

پست بانک ایران با حضور گسترده در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم با ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی، مردم را به سمت سپرده گذاری و فرهنگ پس انداز سوق داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجتبی قطبی مدرس دانشگاه پیام نور پس از بازدید از غرفه این بانک در ششمین نمایشگاه بین المللی بانک و بیمه ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدمات و فعالیت پست بانک در روستاها بسیار عالی است و همه از نزدیک با خدمات آن آشنا هستند و اطلاع رسانی درخصوص مسائل جاری بانک نیز به خوبی انجام شده است.

وی افزود: ایجاد دفاترخدمات بانکی پست بانک در توسعه و آبادانی روستاها و مناطق محروم کشور نقش موثری دارد و علاوه بر رفع بخشی از نیازهای پولی و بانکی روستائیان از مهاجرت و ترددهای غیرضرور آنان به شهرها جلوگیری کرده و در واقع بعنوان پل ارتباطی قوی بین روستاها و شهرها ایفای نقش می کند.
استاد دانشگاه پیام نور با اشاره به تعامل خوب پست بانک با روستائیان تصریح کرد: نحوه اطلاع رسانی خدمات پست بانک توسط تک تک کارگزاران دفاترخدمات بانکی به اهالی روستا بسیار مهم و حیاتی است و آنان بعنوان سازمان یادگیرنده باید خودشان را از پست بانک بدانند چون آگاهی دادن به روستائیان توسط کارگزاران می تواند در تقویت نقش و کارائی دفاتر موثر و سازنده باشد.

قطبی درپایان اظهار داشت: باید با تزریق منابع به دفاترخدمات بانکی از نظرمالی و پولی آنان را تقویت کرده تا بتوانند در بازار روز ماندگار باشند چون بازار فعلی یک بازارکنشی است یعنی هر اتفاقی در هرجائی بیفتد مسئولان سازمان باید از آن مطلع باشند تا با اطلاع جامع و کامل از جامعه هدف بتوانند اهداف آتی سازمان را تعیین کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ⁄  1  =