افتتاح ۴۶ میلیون حساب الکترونیکی در بانک صادرات

تا پایان فروردین ماه امسال ثبت شد

تا پایان فروردین ماه سال 1391 مشتریان بانک صادرات بیش از46 میلیون حساب الکترونیکی سپهری درشعب این بانک در اقصی نقاط کشور افتتاح کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک صادرات در راستای هم سویی با بانکداری بین‌المللی، تامین رفاه و همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان ، توسعه و ارتقا سیستم‌های الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. براین اساس، هم اکنون 46 میلیون و 90 هزار حساب الکترونیکی از سوی هموطنان و مشتریان درشعب سپهری بانک صادرات افتتاح شده است که از این نظر بانک صادرات رکورددار نظام بانکی کشور به حساب می آید.

بر اساس این گزارش، سیستم سپهر بستری مناسب برای ارایه انواع خدمات بانکی آنلاین است و بانک صادرات برای صرفه‌جویی در وقت، هزینه مشتریان و جلوگیری از اتلاف هزینه‌های ملی ناشی از چاپ اسکناس، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، خدمات جدید بانکی شامل: صدای سپهر (09602)، بانکداری اینترنتی، همراه بانک و سایر خدمات خود را فقط از طریق این سیستم الکترونیکی که قابلیت استفاده بصورت غیرحضوری را نیز دارند، عرضه می‌ کند.

این گزارش می افزاید، سیستم سپهر این بانک در فروردین ماه امسال با وجود  تعطیلات و فعالیت کم بخش‌های تجاری بالغ بر 382 میلیون تراکنش مالی را با موفقیت انجام داده و میانگین تعداد تراکنش های روزانه سیستم سپهر بانک صادرات نیز بالغ بر 12 میلیون و همچنین میانگین تعداد تراکنش های روزانه دستگاه‌های خودپرداز این بانک بالغ بر 2 میلیون تراکنش بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄    =  2