استقبال گسترده از اوراق سپرده مرحله دوم پست بانک

طی اطلاعیه ای از مردم تقدیر شد

پست بانک در اطلاعیه ای ازتمامی هم وطنان به دلیل استقبال از خرید تمامی اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری عام مرحله دوم این بانک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پست بانک تلاش دارد با بهره گیری از تجارب پست بانک های دنیا و با حضور مستمر در بیش از 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور خدمات متنوع و نوین بانکی را به صورت لحظه ای (Online) در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و روستایی به هم وطنان ارایه کند.

بر اسا س این گزارش، عرضه مرحله دوم اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری (عام) پست بانک ایران با سود علی الحساب سالانه 20 درصد، دو ساله، با نام، قابل انتقال به غیر و معاف از مالیات از 23 اردیبهشت ماه تا 28 همین ماه در تمامی شعب و دفاتر منتخب خدمات بانکی با استقبال بی نظیر هم وطنان مواجه و در موعد مقرر به فروش رسید.

پست بانک پرداخت اصل وجه و سود متعلقه به این اوراق را در سررسیدهای مقرر تضمین و تعهد کرده و فروش اوراق عرضه شده قبل از یک سال با سود 18 درصد و پس از یک سال نیز با سود 19.5 درصد به صورت روزشمار به بازارگردان در تمامی شعب بانک امکان پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −    =  76