ارائه خدمات بانکداری مجازی اقتصاد نوین از نیمه دوم سال جاری

بت شکن خبر داد:

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت: مرکز بانکداری مجازی بانک اقتصاد نوین افتتاح شده و از 6 ماهه دوم سال 91 محصولات آن ارائه خواهد شد و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه به شعب و در تمام شبانه روز از انواع خدمات این بانک که در شعب ارایه می‌شود بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر محمدهاشم بت‌شکن روز چهارشنبه در مراسم گشایش(جابجایی) شعبه سید جمال الدین اسدآبادی یوسف آباد با اعلام این خبر افزود: با عرضه محصولات بانکداری مجازی، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند بدون مراجعه به شعب و در تمام شبانه روز از انواع خدمات این بانک که در شعب ارایه می‌شود بهره‌مند شوند.

وی با اعلام اینکه اهداف سال گذشته بانک کاملا محقق شد اظهار داشت: بانک اقتصاد نوین در سال گذشته رشد 32 در صدی را در منابع تجربه کرد و در میزان رشد، رتبه یک را در میان بانک های خصوصی به خود اختصاص داد.

به گفته وی بانک اقتصاد نوین در سال مورد اشاره در پرداخت تسهیلات نیز رشد 26 درصدی داشت و EPS  آن رقم 546 ریال را ثبت کرد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین ، با اشاره به اینکه مشتریان در اقصی نقاط کشور باید خدمات بانک اقتصادنوین را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند، گفت: شعار امسال بانک "تمایز و تدبیر؛ ترانه تغییر" است، که در این راستا کیفی‌سازی خدمات در اولویت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه بسته تشویقی این بانک به زودی ارائه خواهد شد اظهار داشت:بسته تشویقی بانک اقتصاد نوین نصیب مشتریانی می شود که ممتاز باشند.

دکتر بت‌شکن همچنین از برنامه های آموزشی بانک اقتصاد نوین یاد کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه های آموزشی حرفه ای برای مشتریان برگزار می کنیم و تلاش داریم نیازهای آموزشی بانکی رایگان برای مدیران مالی شرکت های هدف را نیز برگزار کنیم.

وی به حذف بوروکراسی زائد در بانک اقتصاد نوین اشاره کرد و افزود: راهکارهای حذف این بوروکراسی با همکاری تمام اقتصاد نوینی ها کلید خورده است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت:در سال جاری شعب جدیدی افتتاح خواهد شد و برای سرعت بخشیدن به تسهیلات و سرویس دهی مناسب دو کارگروه اجرایی سرعت و فرهنگ سازمانی شکل گرفته است.

به گفته وی، بانک اقتصادنوین توانسته با معرفی انواع خدمات نوین از طریق ابزارهای الکترونیکی، لزوم حضور مشتری را برای دریافت خدمت در شعبه را به حداقل برساند به طوری که امروز مشتریان این بانک می‌توانند با بهره‌مندی از ابزار الکترونیکی این بانک از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش خدمات متنوعی بانکی را در تمام ساعت شبانه روز دریافت کنند.

دکتر بت‌شکن ادامه داد: در کنار توسعه خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین، بسترسازی لازم برای افزایش کیفیت خدمات در شعب این بانک نیز فراهم شده و انواع خدمات بانکی بانک اقتصادنوین با بهترین کیفیت به مشتریان این بانک ارایه می‌شود.

وی تاکید کرد: اقدامات لازم برای افزایش بیش از پیش کیفیت خدمات بانک اقتصادنوین صورت گرفته که جزییات این اقدامات به زودی به اطلاع مشتریان این بانک خواهد رسید.

مدیرعامل این بانک با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین همواره تلاش کرده است با ارایه سبدی از خدمات، زمینه را برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان خود و نظام بانکی فراهم کند، گفت: در این راستا بانک اقتصادنوین توانسته با راه‌اندازی شرکت‌های وابسته، خدمات متنوعی در عرصه‌های مختلف پولی و مالی در اختیار مشتریان قرار دهد.

وی افزود: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و هموطنان، علاوه بر راه‌اندازی شرکت‌های وابسته، در داخل بانک نیز حوزه‌های مختلفی برای توسعه محصولات و خدمات پیش بینی شده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  ⁄  62  =