مهمترین اولویت بانک ملی درسال جاری ارتقای بهره وری است/اعلام تغییرات ساختار سازمانی

فرشاد حیدری:

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد : یکی از اولویت های مهم شعب بانک ملی ایران در سال جاری، تامین نیاز هموطنان گرامی به تسهیلات خرد خواهد بود./ با تلفیق مدیریت های امور تهران ، شرق و غرب ، مدیریت امور استان ها ایجاد می شود که ادارات کل بازاریابی و امور مشتریان ، خدمات نوین و ارتقای بهره وری ( جدیدالتاسیس ) تحت نظر این مدیریت فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری در مراسم افتتاحیه همایش دو روزه بررسی عملکرد سال 90 و تبیین اهداف و برنامه های سال جاری که در مرکز آموزش بابلسر برگزار می شود ، افزود : سهمیه تسهیلات خرد شعب باید به نحوی باشد که تامین کننده درخواست های شهروندان در این زمینه باشد. اعطای تسهیلات خرد و رفع نیاز هم میهنان موجب بهبود بیش از پیش وجهه و چهره بانک می گردد.

وی با اشاره به شرایط ویژه بانک ملی ایران در سال 90 ابراز داشت : با وجود همه این مشکلات با همت و تلاش کارکنان صدیق و شایسته بانک ملی ایران ، سهم بازار بانک از منابع (سپرده ها ) در کشور افزایش یافت.

  حیدری ا وگفت: ارتقای بهره وری موجب افزایش سود بانک و بهبود فضای کسب و کار برای کارآفرینان بدون افزایش هزینه ها خواهد شد. وی افزایش بهره وری در شعب را موجب ارتقای بهره وری در بانک دانست و از همکاران گرامی خواست تا با تلاش بیشتر موقعیت بانک در سرانه سپرده کارکنان و سرانه سپرده شعب در استان ها را به رتبه اول در بین بانک های کشور ارتقاء دهند.

وی بانک ملی ایران و کارکنان آن را شایسته ترین برای اول بودن در شبکه بانکی کشور دانست. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه بر لزوم اصلاح شبکه شعب تاکید کرد و گفت : اگر شعبه ای غیرکاراست باید با مکان یابی صحیح ، در جای مناسب مستقر شود.

به گفته وی سودآوری در بانک باید به حد مطلوب برسد و در این زمینه باید مطالبات معوق با استفاده از ظرفیت های قانونی تعیین تکلیف شود.
مدیرعامل بانـک ملـــی ایران ساماندهــــی شرکت های این بانک و افزایش ارزش بازار سرمایه گذاری های بانک را به عنوان یکی از موفقیت های بانک عنوان کرد.

 حیدری لغو مصوبه قبلی دولت در خصوص انتقال مالکیت ملک شعبه مرکزی اصفهان و کارخانه ریسباف از بانک ملی ایران به سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و کسب رتبه اول نظارت و کنترل داخلی توسط بانک ملی ایران در همایش سالانه سیاست های پولی و بانکی را به عنوان دو موفقیت در ماه گذشته برای این بانک عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد ، با اصلاح ساختار ها و آیین نامه ها، سطح کنترل های داخلی در بانک ملی ایران به گونه ای ارتقا یابد که هیچ زمینه ای برای سوء استفاده در بانک وجود نداشته باشد.

در ادامه این همایش ، حیدری براهمیت اصلاح ساختار سازمانی بانک تاکید کرد و گفت : بانک یک سازمان زنده است و باید متناسب با زمان ، تغییرات جدید در آن ایجاد شود.

براین اساس با تلفیق مدیریت های امور تهران ، شرق و غرب ، مدیریت امور استان ها ایجاد می شود که ادارات کل بازاریابی و امور مشتریان ، خدمات نوین و ارتقای بهره وری ( جدیدالتاسیس ) تحت نظر این مدیریت فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به ساماندهی باجه های عصر در سال جاری اظهار داشت : هدف هیات مدیره بانک از محدود کردن باجه های عصر شعب ، کاهش درآمد همکاران نیست بلکه ارتقای بهره وری کارکنان و جلوگیری از فرسودگی شغلی آن هاست و به همکاران اطمینان داد در مجموع درآمد همکاران کاهش نخواهد یافت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  +    =  74