زشد ۶۱ درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک صادرات

بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، مبلغ یک هزار و 824 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد که این رقم نمایانگر رشد 61 درصدی نسبت به ماه قبل می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این بانک در راستای انجام تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود مبلغ یک هزار و 824 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را به هموطنان پرداخت کرده است. براساس این گزارش حدود 15 هزار فقره تسهیلات در بخش قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، دو هزار و 512 فقره  وام اشتغالزایی، 1575 فقره وام قرض الحسنه مشاغل خانگی و 9 هزار و پانصد فقره وام در بخش درمان، ودیعه مسکن و کمک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم درآمد جامعه آمادگی دارد تا در جهت افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 50میلیون ریالی ویژه مشاغل خانگی و مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت نماید و همچنین این بانک به منظور کمک به بیماران نیازمند تسهیلات ویژه درمان بیماران را با ارایه معرفی‌ نامه از بیمارستانها پرداخت خواهد نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  10