شعب الکترونیکی ۲۴×۷ پست بانک گسترش می یابد

به منظور فراهم نمودن دسترسی عمومی به خدمات نوین بانکی، ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و تسریع در خدمت رسانی به هموطنان تعداد شعب الکترونیکی شبانه روزی 24×7 پست بانک ایران گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام اداره کل بانکداری الکترونیک، درحال حاضر تعداد دو پایگاه شبانه روزی 24×7 این بانک در شهر تهران واقع در خیابان شریعتی – سیدخندان و میدان فردوسی، دو پایگاه در شعبه مرکزی قزوین و یک پایگاه در شعبه مرکزی خرم آباد راه اندازی شده و خدمات نوین بانکی را ارائه می کند.

بنابراین گزارش: کلیه دارندگان کارتهای نقدی بانکهای دولتی وخصوصی و همچنین موسسات مالی– اعتباری عضو شبکه شتاب می توانند به این پایگاه های شبانه روزی مراجعه نموده و نسبت به انجام خدمات مربوطه اقدام نمایند.

این گزارش می افزاید: مانده گیری حساب ها، برداشت وجه، انتقال وجه به کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، شارژ تلفن همراه، تغییر رمز پست بانک کارت و اخذ صورتحساب از مهمترین خدماتی است که از طریق دستگاه های خودپرداز (ATM) شعب شبانه روزی پست بانک به مشتریان ارائه می شود.
گفتنی است: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری تعداد 20 پایگاه شبانه روزی 24×7 دیگر نیز توسط پست بانک و کارگزاران دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی در سراسر کشور ایجاد و راه اندازی می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  16  =  18