مجمع بانک خاورمیانه در انتظار کسب مجوز

یکی از موسسان بانک خاورمیانه با ارائه توضیحاتی در مورد جزییات این بانک در شرف تاسیس که پذیره‌نویسی آن در بورس به پایان رسیده است، اعلام کرد: هر زمان که بورس و بانک مرکزی اجازه دهند مجمع بانک خاورمیانه تشکیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا پرویز عقیلی کرمانی، در مورد بانک در شرف تاسیس خاورمیانه  عنوان کرد: سرمایه اولیه این بانک همان رقمی است که بانک مرکزی اعلام کرده برای شروع به کار هربانکی نیاز است. این میزان 400 میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: دو هزار تا دو هزار و 500 نفر سهام‌دار این بانک‌ هستند.

عقیلی کرمانی در مورد زمان برگزاری مجمع این بانک تصریح کرد: هر زمانی که بورس و بانک مرکزی اجازه دهد و کار ثبت شرکت انجام شود، مجمع بانک خاورمیانه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مجید نوروزی، معاون تأمین سرمایه سپهر گفته بود: سهامداران حقیقی و حقوقی، یک میلیارد و 934 میلیون و 509 هزار سهم بانک خاورمیانه را در چهار روز پذیره نویسی کردند. موسسان در گام اول دو هزار و 65 میلیارد و 491 میلیون ریال از سرمایه بانک در شرف تاسیس خاورمیانه را تأمین کرده بودند و برای تامین سرمایه خود تا چهار هزار میلیارد ریال، مبلغ هزار و 934 میلیارد و 509 میلیون ریال، معادل یک میلیارد و 934 میلیون و 509 هزار سهام را با تعهد پذیره نویسی تأمین سرمایه سپهر، در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی کردند که با وجود مهلت زمان 10 روزه در روز چهارم این پذیره نویسی پایان یافت.
معاون تامین سرمایه سپهر در خصوص زمان شروع معاملات سهام بانک خاورمیانه در فرابورس توضیح داد: با توجه به اینکه پذیره‌نویسی این بانک به پایان رسیده است. پس از ثبت این شرکت و آغاز فعالیت شرکت معاملات سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس انجام خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9