کیف پول خرد الکترونیک به بازار آمد

سرانجام پس از تلاشى بى وقفه عملیات کلیدگذارى پروژه همیان کارت به ثمر نشست تا این کارت در مسیر عملیاتى شدن خود یک قدم به جلو حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از موسسه دیده بان آى تى، همیان کارت در واقع کیف پول خرد الکترونیک است که با عملیاتى شدن آن در سطح عمومى پرداخت هزینه خرید هاى خرد بسیار سریع تر و امن تر صورت مى پذیرد و در واقع طرحى است که نوید تحولى بزرگ را در زمینه کیف پول خرد الکترونیک مى دهد.

بر اساس این گزارش این پروژه طرحى بزرگ است که مدت مدیدى است توسط شرکت توسعه و نوآورى شهر با همکارى بانک شهر و شرکت توسعه سامانه هاى نرم افزارى نگین( توسن) در حال پیشرفت است و چندى پیش به همت کارشناسان شرکت توسن عملیات کلیدگذارى پروژه به پایان رسید.این گزارش مى افزاید: در فرآیند کلید گذارى به سبب اهمیت وجود سطح امنیتى بالا از آخرین استانداردها استفاده شده است.

همچنین در خصوص تفاوت اصلى این کارت ها با کارت هاى شتابى هم مى توان به این مسئله اشاره کرد که در این نوع کارت ها پول در خود کارت است و به صورت آفلاین پردازش هاى مورد نیاز را صورت مى دهد و بنابراین در لحظه استفاده، نیازى به وصل شدن به سرور مرکزى ندارند و مراحل تسویه و پردازش هاى بعدى در طى یک برنامه زمانى از طریق اتصال به سرور صورت مى پذیرد. یاد آور مى شود پول خرد الکترونیک در واقع پولى است که به جاى سکه همراه استفاده مى شود و این به آن معنى است که هم جمع مبلغ و هم هر تراکنش محدود است .

لذا پیش بینى مى شود این کارت کاربردهاى فراوانى در زندگى روزانه افراد داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. reza tariverdizadeh می گوید

    به چه دلیلی مردم را با smsطرح سام سر کار گذاشته اید
    من وارد سایت شدم ولی خبری از اطلاعات نبود.09396505563تماس
    0054337836 کد ملی

ارسال یک پاسخ

1  ×  5  =