مدیر عامل واعضا هیات مدیره شرکت ایران کیش تغییر کرد

ژان صیاد رئیس هیات مدیره و محمد تقی واقف مدیرعامل شرکت ایران کیش شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پس از استعفای مجید میرکبیری، هیات مدیره جدید شرکت ایران کیش محمدتقی واقف را به عنوان مدیرعامل این شرکت برگزید. وی در کارنامه  خود سمتهای مدیریت پروژه های توسعه شرکت ملی انفورماتیک و مدیرعاملی شرکت کاسپین را ثبت کرده است.

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) که در 28 تیرماه برگزار شد 4  تن از اعضای هیات مدیره این شرکت تغییر کردند و هیات مدیره جدید در اولین تصمیم خود محمد تقی واقف را به عنوان مدیرعامل شرکت انتخاب کرد.

بنابراین گزارش، اعضای هیات مدیره جدید عبارتند از ژان صیاد به نمایندگی از شرکت ملی انفورماتیک به عنوان رئیس هیات مدیره منصوب شد. فتاحی از خوارزمی به عنوان نایب رئیس، جلالی از بانک سپه و گودرزی و ناصری به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره برگزیده شدند.

پیش از این شریفی، دهقان و شجاع الدینی از اعضای هیات مدیره این شرکت بودند.

این گزارش حاکی است هیات مدیره شرکت در اولین تصمیم خود محمدتقی واقف را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد.

واقف دارای کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است و پیش از این از سال 89 تا کنون مدیرپروژه های توسعه در شرکت ملی انفورماتیک بوده است.

از دیگر سوابق وی عضویت در هیات مدیره شرکت داده پردازی ایران از مرداد 87 تا آذر 90، مدیرعاملی شرکت کاسپین از خرداد 82 تا خرداد 87، و عضویت در هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از خرداد 1382 تا دیماه 84 را می توان نام برد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  +    =  21