ارایه خدمت ۲۲۷ شعبه بانک های دولتی در زمان برگزاری اجلاس نم

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانک ها خبر داد:

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانک ها گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا کنون 227 شعبه بانک های دولتی برای ارایه خدمات در زمان برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها مشخص شده که با اعلام شعب کشیک بانک های ملی و مسکن این تعداد افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایرنا 'محمدرضا غفوری' افزود: بر همین اساس بانک تجارت در 70 شعبه،‌ بانک سپه در 34 شعبه،‌ بانک صادرات در 20 شعبه، بانک رفاه در 18 شعبه،‌ بانک کشاورزی در 18 شعبه، بانک ملت در 50 شعبه، ‌پست بانک در 9 شعبه، بانک قرض الحسنه مهر ایران در دو شعبه، ‌بانک صنعت و معدن در یک شعبه و بانک توسعه صادرات در 5 شعبه از روزهای هفتم تا یازدهم شهریور ماه جاری خدمات ارایه می دهند.

به گفته وی، بانک های ملی و مسکن تا کنون تعداد ‌شعب کشیک خود را اعلام نکرده اند که به محض دریافت اطلاعات، ‌اسامی آنها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تعیین ساعت کاری شعب کشیک بانک ها در روزهای برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها، اظهار داشت: ساعت کاری بانک‌ها در زمان برگزاری اجلاس حداقل بین ساعات هشت و 30 دقیقه تا 13 است.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها با بیان این که، هر بانک بر اساس شرایط و مدیریت داخلی ساعت کاری شعب کشیک را مشخص می کند، گفت: این امکان وجود دارد که برخی از بانک ها ساعت کاری خود را بیش از این زمان در نظر بگیرند، اما حداقل ساعت کاری بانک ها در این حدود زمانی مشخص شده است.

غفوری با تاکید بر این که، بانک ها باید در ساعات اداری به مردم خدمات رسانی کنند،‌ افزود:‌ بهتر است مردم در ساعات اداری به بانک ها مراجعه کنند تا بتوانند از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی بانک‌ها در خصوص ساعات کاری بانک های خصوصی نیز گفت: این بانک ها همانند بانک های دولتی عمل خواهند کرد، البته این موضوع بستگی به تعداد شعب کشیک هم دارد.

وی افزود: با بانک های خصوصی مذاکراتی در این زمینه انجام شده و آنها نیز در حال برنامه ریزی برای اعلام اسامی شعب کشیک مانند بانک های دولتی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  6  =