احداث کارخانه بزرگ سرنگ سازی با مشارکت بانک رفاه

مراسم کلنگ زنی پروژه ملی کارخانه سرنگ سازی هلال گلستان که در زمینه تولید لوازم یک بار مصرف پزشکی، شامل انواع سرنگ، صافی دیالیز، فیلتر تالاسمی، سوزن فیستولا، ست دیالیز و شریانی و … است در شهرک صنعتی آق قلا و با اعتبارات بانک رفاه گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم که با حضور استاندار گلستان، رئیس جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و همکاران بانک رفاه استان برگزار شد از حمایت مالی و مسئولین بانک رفاه استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

رضائی رئیس اداره امور شعب گلستان در نشست خبری و مطبوعاتی گفت: راه اندازی خط تولید سرنگ سازی در استان گلستان یکی از افتخارات ملی و استانی است که با مشارکت بانک رفاه و جمعیت هلال احمر استان با بودجه اختصاص یافته 140 میلیارد ریال که با ظرفیت تولید 220 میلیون سرنگ در سال و ظرفیت اشتغالزایی 150نفر مستقیم اجرا خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل بانک رفاه از پروژه مذکور اظهار داشت: احداث چنین کارخانه ای در منطقه گلستان علاوه بر اشتغالزایی می تواند در جذب بازار کشورهای همسایه ایران از طریق مرزهای دریایی همچون روسیه و دیگر کشورهای مجاور نقش بسزایی داشته و موجبات رشد اقتصادی منطقه را فراهم سازد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  5  =