اقتصاد نوین ۳ خدمت جدید از درگاه اینترنت بانک ارایه می دهد

بانک اقتصادنوین برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، خدمات جدیدی از طریق درگاه اینترنت بانک ارایه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از این پس سه خدمت فروش شارژ سیم‌ کارت‌های اعتباری، پرداخت اقساط شرکت لیزینگ و کمک‌های مردمی از طریق اینترنت بانک اقتصادنوین به مشتریان ارایه می‌شود.

براین اساس، مشتریان این بانک از این پس می‌توانند با بهره‌مندی از اینترنت بانک اقتصادنوین نسبت به خرید شارژ خطوط اعتباری تلفن همراه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، پرداخت اقساط شرکت لیزینگ اقتصادنوین و کمک‌های مردمی به مراکز بهزیستی، کمیته امداد و زلزله‌زدگان آذربایجان اقدام کنند.

بانک اقتصادنوین موفق شده در حوزه امنیت خدمات الکترونیکی نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد، به عنوان مثال چندی پیش در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین کیبورد مجازی ایجاد شد، که این کیبورد ضریب امنیت تراکنش‌های این خدمت را در حد استانداردهای بین‌‌المللی قرار داده است هم چنین در نسخه جدید اینترنت بانک اقتصادنوین چهار حالت رمز عبور طراحی شده است. همچنین در راستای ایجاد امنیت بیشتر، در خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین ثبت رمز دوم برای انتقال وجه الزامی است.

بر این اساس،عملکرد فوق‌العاده اینترنت بانک اقتصادنوین موجب شد که هیات داوری پنجمین کنفرانس بین‌المللی بانکداری الکترونیکی خدمت اینترنت بانک اقتصادنوین را به عنوان برترین خدمت بانکی در این بخش در کشور معرفی کند.

مشتریان اینترنت بانک اقتصادنوین برای آگاهی از جزییات خدمات قابل ارایه این خدمت و چگونگی استفاده از این خدمات می‌توانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =