صدور ۲۹.۵ میلیون کارت الکترونیک در بانک صادرات

تا پایان شهریور صورت گرفت

بانک صادرات در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ بر 29 میلیون و500 هزار فقره انواع کارت های الکترونیک صادر کرده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از مجموع 29 میلیون و 500 هزارکارت صادره، حدود 21 میلیون فقره سپهر کارت، 4 میلیون و 700 هزار فقره کارت هدیه و 3 میلیون و 700 هزار فقره بن کارت صادر و تحویل مشتریان شده است .

بانک صادرات با ارایه انواع کارت های الکترونیکی، خدمات ویژه ای را به دارندگان این کارت­ها ارایه می دهد و آمار استقبال عمومی از سپهر کارت حاکی از خدمات ویژه و مطلوبی است که هموطنان دارنده این کارت ها از آن بهره مند می شوند .

استفاده از تمامی خدمات تلفن­بانک، همراه بانک و اینترنت بانک صادرات ، خودپردازها و pos های عضو شتاب از جمله مهم ترین خدماتی است که دارندگان سپهر کارت از آن استفاده می کنند.

بر اساس این گزارش،  بانک صادرات با برخورداری از 3 هزار شعبه در سراسر کشور، روزانه به طور متوسط 14 میلیون تراکنش مالی را به صورت online انجام می دهد و همچنین تعداد 3 هزار  و 800 دستگاه خودپرداز این بانک به صورت میانگین 2 میلیون و 200 هزار تراکنش مالی موفق مربوط به دارندگان کارت های این بانک و بانک­های عضو شتاب را با موفقیت انجام می دهند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2