بانک ملی ۵۷ هزار فقره وام نوسازی خودرو پرداخت کرد

تا پایان شهریور ماه امسال بانک ملی ایران حدود 57 هزار فقره تسهیلات نوسازی خودروهای فرسوده به میزان چهار هزار و 610 میلیارد و 220 میلیون ریال پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی پرداخت این حجم از تسهیلات، بیشترین میزان در سیستم بانکی کشور بوده است که این بانک حسب توافقات با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و بانک مرکزی از ابتدای شروع طرح نوسازی خودروهای فرسوده پرداخت نموده است.

بر این اساس بانک ملی ایران جهت نوسازی وانت‌های فرسوده بالغ بر هفت هزار فقره تسهیلات به ارزش 627 میلیارد و 340 میلیون ریال اعطا کرد. در عین حال حدود 14 هزار نفر از دارندگان خودروهای فرسوده شرکت سایپا از تسهیلات نوسازی خودروهای فرسوده 50 میلیون ریالی بانک ملی ایران به مبلغ 696 میلیارد و 900 میلیون ریال بهره‌مند شدند.

تعداد تسهیلات بانک ملی ایران به دارندگان خودروهای فرسوده شرکت ایران خودرو نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری، 35 هزار و 510 فقره به میزان سه هزار و 285 میلیارد و 980 میلیون ریال بوده است.
تسهیلات بانک ملی ایران به دارندگان خودروهای فرسوده شرکت ایران خودرو در مبالغ 50، 70، 90 و 100 میلیون ریالی پرداخت شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4