مدیر جدید شرکت سرمایه گذاری پارسیان معرفی شد

طی نشستی ‌با حضور مدیرعامل،اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک واعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پارسیان، مدیر جدید این شرکت معرفی و مشغول به کار شد.

سليماني اميري، رييس هيات مديره شرکت سرمايه گذاري نيز  اظهار داشت :  يکي از مهمترين تلاش هاي آقاي نخجواني اصلاح مسايل گذشته و بستر سازي براي آينده بود . از اين رو جاي دارد که از زحمات ايشان قدرداني شود . ايشان زحمت زيادي کشيدند تا شرکت را به شرايط فعلي برسانند و مي توان گفت با تلاش ايشان زمينه اي مناسب براي کارکردن امروز آقاي يزدان جو فراهم شده است .اميدوارم از اين پس شرکت به پروژه هاي بزرگ بپردازد و جا دارد از آقاي شايسته صميمانه تشکر کنم که هرگاه نياز به حمايت بوده ، ما را از نظر ساختار و ديگر جنبه ها کمک کرده اند.

نخجواني نيز در اين مراسم ضمن خيرمقدم به يزدانجو و ارائه گزارش عملکرد خود اظهار داشت : من اميد دارم که با حضور جناب آقاي يزدانجو و با توان و ارتباطاتي که ايشان دارند مي توانند حرکت خوبي ايجاد کنند . ضمنا از جناب آقاي شايسته و اعضاي هيات مديره که تا به حال از اينجانب حمايت کرده و از هيچ کمکي دريغ نکردند سپاسگزارم.

 همچنين يزدانجو در اين نشست،ضمن تشکر از مديران بانک به خاطر اعتمادشان به وي از زحمات نخجواني، به دليل تلاش بي وقفه و فراوانش در مدتي که مسئوليت مديريت شرکت را بر عهده داشت تشکر و اظهار اميدواري کرد که بتواند با حمايت مديران بانک به نحو احسن و در جهت رشد و تعالي شرکت و بانک گام بردارد .

در پايان اين مراسم ضمن اعطاي حکم انتصاب  "يزدانجو"‌ توسط  مديرعامل بانک پارسيان، با اهداي لوح تقدير و هديه اي از زحمات  نخجواني، مدير پيشين شرکت سرمايه گذاري پارسيان تقدير کرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  7  =