در جلسه سالیانه مدیر اپل با سهامداران چه گذشت

تیم کوک استاد ایجاد چرت زنی در بین سهامدارانی بود که مطالبات جدی خود را در قالب سوالات سخت گیرانه از وی در جلسه سالیانه سهامداران، مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از خبرآنلاین مدیر اپل نیز مانند یک مدیر اجرایی که وظیفه اش ندادن اطلاعات ریز به سهامداران است، نقش خود را خوب ایفا کرد.

وی روز چهارشنبه در ساختمان مرکزی اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا با پیگیری سوالات و سخنرانی آماده شده ماهرانه از پس هم برآمد.

"کمپانی مانند همیشه سخت در حال کار و تلاش است" و بزودی چیزهای جدیدی را رو خواهیم کرد و به کاربران نشان خواهیم داد و مانند مردی که سگی را گاز می گیرد(ضرب المثل) گفت ما مانند آب در لوله ای در جریان هستیم که خشک است.

وی در مورد کاهش ارزش سهام اپل گفت نه من این را دوست دارم، نه شما بعنوان سهامداران و نه هیچ کس دیگر از این موضوع راضی به نظر نمی رسد و هیچ کسی در کمپانی دوست نداردقیمت سهام به شتاب سقوط کند و به همین دلیل بر توقف فشار منفی تمایل داریم!
وی درباره ساختمان مرکزی اپل که قرار است تا سال 2016 ساخته شود نیز جزییات زیادی نگفت.

در مورد شکایت حقوقی دیوید اینهورن سرمایه گذار معروف نیز آنرا موضوعی فرعی و احمقانه خواند. اینهورن با پر کردن فرم شکایت نامه از تیم کوک در دو هفته گذشته در دادگاه مانهاتان، از اپل خواست تا قسمتی از 137 میلیارد دلار پول نقد این کمپانی را بین سهامداران توزیع کند.

وی خیلی سعی کرد آن روی دیگر سیستم اخلاقی اش را جلو سهامداران نشان ندهد و از متواضعانه ترین کلمات ظاهرا استفاده کرد تا موضوع را بی اهمیت جلوه دهد ولی در نهایت گفت هیئت مدیره درباره 137 میلیارد دلار پول نقد فکرهایی کرده و بحث در این باره ادامه دارد.

و در پایان در پاسخ به سوال یکی از سهامداران که چرا در فروشگاه اپل در سانتا کلارا سرویس بهداشتی وجود ندارد با کمال خونسردی گفت حتما به آن موضوع رسیدگی می کنیم.

و روز بعد، روزنامه ها اینطور علیه تیم کوک تیتر می زنند: مدیر امپراطوری خرده فروشی اپل در سراسر دنیا به خاطر شرایط غیرانسانی حاکم بر فروشگاههای تحت مدیریتش گناهکار شناخته شد!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  38  =  46