چگونگی مشاهده گزارش مغایرت‌های تراکنش های پایانه های فروشگاهی

از سوی شرکت شاپرک اعلام شد:

واحد بررسی و اعلام گزارش مغایرت‌های شبکه الکترنیک پرداخت کارت( شاپرک) چگونگی اعلام و مشاهده گزارش مغایرت‌های تراکنش های پایانه های فروشگاهی اعلام را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان یا مشتریان برای تهیه گزارش پرداخت خود بر اساس سیکل روزانه، شماره کارت و همچنین شماره ارجاع بر روش زیر عمل کنند.

 گزارش براساس سیکل روزانه

برای تهیه گزارش پرداخت خود بر اساس سیکل روزانه، با وارد نمودن شماره پذیرنده و شماره شبا حساب خود در این فرم  (کلیک کنید) و انتخاب تاریخ مورد نظر، اقدام به نمایش ریز تراکنش‌های خود نمایید.

 گزارش براساس شماره کارت

برای تهیه گزارش پرداخت خود بر اساس شماره کارت، با وارد نمودن شماره کارت خود به همراه تاریخ مورد نظر در این فرم (کلیک کنید)، اقدام به تهیه فهرست مربوطه جهت نمایش نمایید.

 گزارش  براساس شماره ارجاع

برای تهیه گزارش پرداخت خود بر اساس شماره ارجاع، با وارد نمودن شماره ارجاع به همراه تاریخ مورد نظر خود در این فرم (کلیک کنید)، اقدام به تهیه فهرست مربوطه نمایید.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    با سلام

    ضمن تشکر ، به نظر همچنان مشکلاتی در داده های خروجی وجود دارد چون تراکنشی که با شماره ارجاع در گزارش مربوطه وجود دارد در گزارشات دیگر فاقد اطلاعات است از سویی این گزارشات به صورت بازه زمانی کاربرد دارد

  2. علی می گوید

    بابا این چه خدماتی است . هر کدام از گزینه های بالا را
    انتخاب می کنیم هبچی نمایش داده نمی شود

ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1