اعلام ساعت کار بانک اقتصادنوین در نیمه نخست سال ۹۲

ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماه ابتدای سال 1392 در شهرهای بزرگ و سایر شهرها اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به منظور رفاه حال مشتریان این بانک ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شهرهای بزرگ و سایر شهرها متفاوت خواهد بود به طوری که شعب این بانک در شهرهای بزرگ یکسره مفتوح است ولی شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در دو شیفت صبح و عصر به مشتریان خدمات ارایه می‌کنند.

بنابراین گزارش ساعت کار شعب این بانک در شش شهر تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در شش ماه نخست سال 1392 در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 16 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 خواهد بود.

ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 19 به عنوان باجه عصر است.

شعب بانک اقتصادنوین در این شهرها در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک خواهند بود.

علاوه بر این شعب بانک اقتصادنوین به استثنای شعبه کیش از 5 تا 15 فروردین ماه سال 92 در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 14 مفتوح هستند ضمن اینکه شعب این بانک در روزهای 8 و 15 فروردین ماه نیز از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 مفتوح بوده و آماده ارایه خدمت به هموطنان می‌باشند.

لازم به ذکر است ساعت کار شعبه کیش بر اساس ضوابط مناطق آزاد خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  4  =