صدور آنیِ کارت الکترونیک در مراکز پشتیبانی کارت بانک ملت

خدمت صدور آنی کارت الکترونیک در مراکز پشتیبانی کارت بانک ملت در تهران و شهرستان های کشور راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در آستانه سال نو و با هدف رعایت اصل مشتری مداری و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به مشتریان به ویژه در ایام تعطیل نوروز، صدور آنی کارت در 7 مرکز پشتیبانی کارت این بانک امکان پذیر شد.

بر اساس این گزارش، مشتریان می توانند با مراجعه به مرکز پشتیبانی کارت جیحون، میدان رسالت و نجات اللهی شمالی در تهران و مراکز پشتیبانی تبریز، اصفهان، کرج و مشهد، از خدمت صدور آنی کارت های الکترونیک بانک ملت بهره مند شوند.

بر این اساس، مراکز یادشده قادر خواهند بود ملت کارت متمرکز( اکسس کارت) مشتریان را در کمترین زمان ممکن صادر کرده و به آنان تحویل دهند.

در عین حال، این مراکز در روزهای سه شنبه 29 اسفندماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 13 عصر، روز چهارشنبه 30 اسفندماه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه صبح و روزهای شنبه سوم، یکشنبه چهارم و دوشنبه 12 فروردین ماه سال 92 از ساعت 10 صبح تا 13 عصر آماده خدمات رسانی به مشتریان خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علیرضا شکوفی می گوید

    سلام ، چگونه میتوانم عابر کارت بانک ملتم را که مربوط به شعبه ای در شرق تهران است را در غرب تهران به علت پایان اعتبار کارت ‘در غرب تهران عوض کنم؟ هیچکس جوابگو نیست !!؟.
    با تشکر تلفن تماس 09123153806

ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =