گران ترین سفر تفریحی جهان؛ یک میلیون یورو

یک آژانس مسافرتی لوکس در لندن یک تور ویژه گردشگری برای بازدید 962 اثر تاریخی ثبت شده در میراث فرهنگی یونسکو ترتیب داده است. مدت این سفر دو سال و قیمت آن یک میلیون و 158 هزار یورو (بیش از یک و نیم میلیون دلار) است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از  افکار نیوز، آثار تاریخی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به سوی خود می‌کشاند. بنابر آخرین فهرست یونسکو که در ژوئیه سال 2012 ارائه شد، 962 اثر تاریخی در 157 کشور به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده‌اند.

یک آژانس مسافرتی در شهر لندن ایده‌ای منحصر به فرد ارائه کرده است. «هرلینگهام تراول» که در زمینه‌ی برنامه‌ریزی سفرهای تفریحی لوکس تخصص دارد، به مشتریانش این امکان را می‌دهد که از تمامی 962 اثر تاریخی یکجا در سفری که دو سال به طول می‌انجامد، دیدن کنند.

هزینه‌ی این سفر برای دو نفر 1 میلیون و 158 هزار یورو است و هم اینک رکورد گرانترین تور گردشگری جهان را به خود اختصاص داده است.

بخشی از هزینه این سفر به مبلغ 5800 یورو نیز به سازمان یونسکو اهدا می‌شود.

به گفته‌ی اندرو بارکر، مدیر اجرایی این آژانس مسافرتی، آنها تا کنون «پنج تقاضای حتمی» برای رزرو تور گردشگری میراث جهانی یونسکو از سراسر جهان از جمله کشورهای چین و بریتانیا دریافت کرده‌اند، در حالی که از شروع تبلیغات برای این سفر تنها یک هفته می‌گذرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  +    =  34