خدمات بانکداری الکترونیک پست بانک معرفی شد

در هفتمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

پست بانک ایران به منظور معرفی خدمات نوین، دستاوردها و عملکرد خود به ویژه خدمات متنوع در روستاها و مناطق محروم در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در کنار سایر بانک های کشور حضوری فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک غرفه این بانک در سالن 41 نمایشگاه بین المللی تهران دایر و با ایجاد باجه مستقل دفترخدمات بانکی روستائی، ارائه خدمات متنوع بانکی از جمله صدور انواع کارت و همچنین توزیع بروشور و پوسترهای اطلاع رسانی درخصوص خدمات بانک آماده استقبال از بازدیدکنندگان می باشد.

در این غرفه علاوه بر فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی نمایندگانی از واحدهای بازاریابی و تجهیز منابع، امورمالی، بانکداری الکترونیک و بین الملل و شرکت صرافی فراز اعتماد حضور داشته و به سئوالات بازدیدکنندگان و مشتریان پاسخ می دهند.

هفتمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه با حضور سازمانها، شرکت ها، موسسات و بانک های دولتی و خصوصی با هدف دیدار مستقیم با فعالان عرصه های اقتصادی، معرفی مزیت ها و توانمندی های بازارسرمایه، اطلاع رسانی درخصوص راهکارهای پس انداز و سرمایه گذاری، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از آخرین امکانات موجود در بازارهای سرمایه، پول و کالا از هفدهم لغایت بیستم اردیبهشت ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح دیروز با حضور دکتر شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی و سایر مسوولان رسماً آغاز و آماده بازدید می باشد.

گفتنی است غرفه پست بانک ایران در ششمین دوره نمایشگاه مذکور به جهت؛ نمایش دستاوردها و عملکرد بانک، معرفی خدمات بانکداری الکترونیک، ایجاد دفترخدمات بانکی، انجام نظرسنجی از مراجعه کنندگان، راهنمایی بازدیدکنندگان در زمینه چگونگی بهره مندی از خدمات مدرن بانک و ارائه اخبار آخرین تحولات بانک مورد استقبال مشتریان، علاقه مندان، مدیران و فعالان عرصه پولی و بانکی و اقتصادی کشور مواجه شده بود و انتظار می رود در این دوره نیز با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =