ضرورت ارائه خدمات سریع، ارزان، مناسب، متنوع، جدید و رضایت­بخش در بانک ملی

حیدری تاکید کرد:

مدیر عامل بانک ملی ارائه خدمات سریع، ارزان، مناسب، متنوع، جدید و رضایت­بخش را امر اساسی و ضروری برای تداوم فعالیت بانک اعلام کرد. ادامه حیات، سودآوری و رقابت‌پذیری،3 ویژگی اصلی هر سازمان می­ باشد و چنانچه از امکانات و منابع در اختیار،به بهترین وجه ممکن استفاده گردد با کمترین هزینه می­ توان سازمان را به سودآوری رساند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری در این جلسه که جمال دامغانیان و خسرو خواجه حسنی اعضای هیأت مدیره و سید کمال‌الدین محمدی مدیر امور استان‌ها نیز حضور داشتند، بیان داشت: اینکه بانک ملی استان سمنان توانسته در سال 91 با تلاش و کوشش در جذب منابع مؤثر از لحاظ قدر مطلق، بانک اول استان باشد و با  افزایش سهم بازار در بین سیستم بانکی استان در صدر شبکه بانکی باشد، افتخاری بزرگ محسوب شده و به عنوان برگ زرینی در تاریخ استان ثبت خواهد شد.

وی خواستار تداوم این روند رو به رشد و بررسی عملکرد شعب  در فواصل 3 ماهه شد و از تمامی رؤسای شعب موفق استان تقدیر کرد.

مدیر عامل بانک ملی در ادامه، ارائه خدمات سریع، ارزان، مناسب، متنوع، جدید و رضایت­بخش را امر اساسی و ضروری برای تداوم فعالیت بانک اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به قشر جوان را برای تضمین آینده بانک بسیار با اهمیت توصیف کرد و اعلام داشت: با ایجاد سایت ویژه نوجوانان و جوانان و برنامه­های دیگر سعی خواهد شد ضمن آشنا نمودن نسل جوان با علم اقتصاد و بانکداری آنها را به بانک آشنا و از آنان مشتریانی وفادار بسازیم که نتیجه و ثمره آن چند سال بعد قابل بهره‌برداری است.

مدیرعامل بانک ملی در ادامه توجه به منابع انسانی را نیز حائز اهمیت دانست و گفت: مسئولان و مدیران باید با ایجاد فرصت عادلانه برای تمامی کارکنان انگیزه خدمت با عشق و علاقه را در کارکنان ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسئولیت کرده و کارکنان هر شعبه به عنوان یک واحد مستقل بانکی برای ارتقاء آن و ارتقای بهره­­وری و سودآوری بانک تلاش نمایند. مسئولان و کارکنان باید به دانش و اطلاعات خود افزوده و از تمامی امور مطلع و بر آن مسلط باشند. لازم است قبل از اعطای تسهیلات گزارش جامع اطلاعاتی و کارشناسی از وضعیت مالی و دارایی متقاضیان تسهیلات تهیه شود تا ریسک اعتباری بانک مدیریت شود.

حیدری گفت: مسائل اعتباری باید با ابزارهای اعتباری رفع گردد و در صورت عدم نتیجه­گیری اقدامات اجرایی و قضایی با جدیت پیگیری شود و نباید پرونده­ای بدون اقدام باقی بماند.

مدیر عامل در پایان سخنان خود راهکارهایی در جهت افزایش سرانه سپرده و کاهش سرانه مطالبات ارائه کرد.

دامغانیان  عضو هیأت مدیره بانک نیز در این جلسه از همه کارکنان اداره امور شعب استان سمنان به جهت موفقیت­های حاصله در جذب منابع و کسب رتبه اول استانی در بین سیستم بانکی استان قدردانی کرد و آن را حاصل فداکاری، کوشش، غیرت و تعهد کارکنان دانست و خواستار تحقق صحیح اهداف و استفاده بهینه از امکانات شد.

در ادامه خواجه­ حسنی عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی با قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان بانک ملی استان در جذب منابع و وصول مطالبات و موفقیت­ های کسب شده گفت: این موفقیت­ها در تاریخ بانک ملّی ایران به عنوان برگ زرین افتخارات بی­ نظیر، ثبت شده و آیندگان به آن افتخار خواهند کرد.

همچنین محمدی مدیر امور استان‌ها بانک ملی با عنوان اینکه توفیقات بی­سابقه­ای در تاریخ بانک ملّی داشته‌ایم، سال جاری را سال ارتقای بهره ­وری در بانک عنوان کرد و گفت: همه کارکنان باید برای افزایش بهره ­وری تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشند تا زمینه اعتلای بیش از پیش بانک فراهم گردد.

در ابتدای این دیدار مصطفی خانکش رئیس اداره امور شعب استان سمنان بانک ملی طی سخنانی عملکرد استان را در جذب منابع ، وصول مطالبات، تسهیلات و خدمات الکترونیک تشریح کرد و گفت: استان سمنان با لطف پروردگار، تلاش جمعی همکاران، وحدت و همدلی و اجرای سیاست‌های مدیر عامل بانک در سال 91 موفق به کسب رتبه اول بین سیستم بانکی استان گردیده و در بخش وصول مطالبات نیز نسبت مطالبات به مصارف را کاهش داده است. همچنین میزان ضمانتنامه‌های صادره طی سال 1391، 250 درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. پیمان مکبر می گوید

    از بانک ملی ایران که بزرگترین بانک جهان اسلام وایران است بسیار بیش از اینها در ارائه خدمات نوین الکترونیکی انتظار می رود!
    1-همراه بانکش ضمن مزایای زیادش دارای ایرادات زبادی است الف- فاقد حواله به کارت های شتابیست ب- مبلغ پانصد هزارتومان بسیار جزئی و کم است پ- فاقد حساب های تعریف شده پر گردش می باشد ج- قابلیت اتصال از طریق اینترنت را ندارد که هم نسبت به بسترپیامکی ازرانتر و هم سریعتر می باشد.
    2- همبانک فاقد ریست نمودن کلی رمزش می باشد؟؟؟سیستم رعد #717* از ابان ماه سال گذشته راه افتاده است و بارها هم تماس گرفته ام اما گفته می شود سیستم هنوز قابلیت ریست رمز برای افرادی که رمز را فراموش نموده اند را ندارد!!!واقعا متاسف شدم برای برنامه نویسش

ارسال یک پاسخ

54  +    =  55