مذاکره پنتاگون با اپل و سامسونگ

وزارت دفاع آمریکا در نظر دارد برای پیشبرد اهداف نظامی و امنیتی خود وارد مذاکره با شرکت‌های تکنولوژی محوری چون اپل، سامسونگ و بلک‌بری برای تولید محصولات امن شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تسنیم، وزارت دفاع آمریکا در نظر دارد برای پیشبرد اهداف نظامی و امنیتی خود وارد مذاکره با شرکت‌های تکنولوژی محوری چون اپل، سامسونگ و بلک‌بری برای تولید محصولات امن شود.

مذاکره با اپل در هفته آتی بر سر محصولات این شرکت که از IOS6 پشتیبانی می‌کنند، انجام خواهد شد و هفته گذشته نیز، چنین تأییدیه‌های امنیتی برای شرکت‌های سامسونگ و بلک‌بری انجام شده بود.

این تأییدیه‌ها برای اپل پیش از اقدام برای ساخت محصول نسل بعدی بسیار حائز اهمیت است چرا که سیستم مدیریت تولیدات گوشی را طرح‌ریزی می‌کند تا هر کدام از محصولات را پیش از تولید ایمن و مطابق با تأییدیه‌ها کند.

ظاهرا طبق گفته‌ها، این مجوز تأییدیه‌ها تا تابستان به شرکت‌ها تعلق نخواهد گرفت اما با توجه به اینکه پیش از این اپل گفته بود محصول جدیدی را تا تابستان روانه بازار می‌کند، شاید این محصول به این تأییدیه نرسد و در تولیدات آینده شاهد این موضوع باشیم.

طبق گزارش وزارت دفاع آمریکا، تا حال حاضر 600 هزار گوشی در فاز نخست نیازمند دریافت این تأییدیه‌ها هستند تا امنیت آن‌ها محرز شود.

استانداردهای پنتاگون به استانداردهای طلایی در امنیت دستگاه‌های همراه شهرت دارد و موجب ارتقای بازار شرکت‌های فعال در این حوزه اعم از بخش دولتی، حاکمیتی و بخش‌های در ارتباط با سلامت و اقتصاد می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  +    =  34