حضور فعال موسسه اعتباری توسعه در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور گسترده فعالان داخلی و خارجی صنعت خدمات مالی از روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه، این مؤسسه توانست حضوری فعال و پررنگ را در این نمایشگاه رقم بزند. مؤسسه اعتباری توسعه در غرفه گروه اقتصادی توسعه فردا واقع در سالن 41 نمایشگاه بین المللی در کنار شرکت های بیمه توسعه و کارگزاری توسعه فردا به معرفی دستاوردها و انواع خدمات ریالی، ارزی و الکترونیکی خود به بازدیدکنندگان محترم پرداخت. این غرفه از پرازدحام ترین غرفه های نمایشگاه بود، به طوری که طی چهار روز برگزاری نمایشگاه تعداد قابل ملاحظه ای فرم نظرسنجی از سوی بازدیدکنندگان تکمیل گردید.

همچنین حضور چشمگیر اصحاب رسانه و نیز فعالان حوزه بازار پول و سرمایه کشور در غرفه مؤسسه اعتباری توسعه از دیگر نکات قابل توجه حضور مؤسسه در این نمایشگاه بود. در همین راستا مدیران ارشد و کارشناسان واحدهای مختلف مؤسسه با حضور در غرفه به سوالات مراجعین پاسخ گفته و طی جلساتی متعدد با آنها به بحث مشاوره ای و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  4  =