حبیبی: مؤتلفه از هاشمی حمایت نمی‌کند

تسنیم نوشت:

محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب متبوعش در حال بررسی وحدت اصولگرایان در انتخابات است، گفت: در این باره هنوز به جمع بندی نرسیدیم و هر گاه به جمع‌بندی برسیم آن را اعلام خواهیم کرد، با این حال معتقدم اصولگرایان باید با نامزد واحد وارد عرصه انتخابات شوند.

وی تأکید کرد: اگر رقبای جدی اصولگرایی با اتحاد با هم و با نامزد واحد به میدان آیند، حال آن که‌ نامزدهای اصولگرایان متعدد باشند، این یک خطر جدی است. رأی جریان اصولگرایی در کشور بیشتر است؛ اما اگر این رأی شکسته شود، اصولگرایان ضرر خواهند کرد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی به نقش آفرینی اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی در این دوره از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی، اصولگرایان چاره‌ای جز ائتلاف ندارند؛ افزون بر اینکه محوریت باید روحانیت باشد.

حبیبی همچنین حمایت حزب متبوعش از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی را رد کرد و با بیان اینکه مؤتلفه راجع به هیچ نامزدی به جمع بندی نرسیده است، اظهار داشت: انتشار اخباری مبنی بر حمایت این حزب از نامزدی خاص، به هیچ وجه درست نیست و برخی از اعضا، دیدگاه‌های شخصی خود را بیان می‌کنند و این نظرات ربطی به مؤتلفه ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =