آغاز هفدهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت

هفدهمین دوره مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت با حضور بیش از 600 وررزشکار در مجتمع فرهنگی – ورزشی بانک تجارت (آهوان) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در مراسم افتتاحیه این مسابقات بعد از خیر مقدم توسط رئیس اداره جبران خدمات بانک تجارت به ورزشکاران ، پیام دکتر فلاح مدیرعامل این بانک  قرائت شد. در بخشی از پیام دکتر فلاح به ورزشکاران حاضر در این مسابقات آمده است : "بسیار خرسندم که بار دیگر آغازگر مسابقات همبستگی کارکنان بانک تجارت در آوردگاه چابکسر هستیم و برخود می‌بالم در چهارگوشه میهن پهناور اعضای خانواده بزرگ بانک تجارت به سلامت روح وجسم خود اهمیت می‌دهند. در دنیای امروز ورزش زبان مشترک ملت‌های مختلف است. آموزه‌های دینی ما نیز بر این جمله تاکید دارد که عقل سالم در بدن سالم است."

مدیر عامل بانک تجارت در ادامه آورده است: " شانزده دوره است که نمایندگان بانک تجارت از سراسر کشور این تور ورزشی را با جدیت برگزار می‌کنند و البته نه برای قهرمانی، که انگیزه‌ای باشد برای تحکیم بنای دوستی و همبستگی خانواده گرم بانک تجارت. اکنون که به هفدهمین دوره این مسابقات رسیده‌ایم، این اتفاق نیک را ارج می‌نهیم و در رقابتی سالم، روح و جسم خود را پرورش می‌دهیم. پیام من به شما ورزشکاران تلاشگر این است که این رقابت‌های دوستی را با جدیت پیگیری کنید و بکوشید تا بنای همبستگی‌مان استوارتر از همیشه گردد."

گفتنی است این مسابقات به مدت یک هفته در رشته‌های فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، شطرنج، دو و میدانی و طناب کشی برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =