کره‌شمالی قطب جهانی گردشگری زمستانی می‌شود

کره‌شمالی با راه‌اندازی تاسیسات مدرن ورزش‌های زمستانی به مقصد جدید گردشگری زمستانی جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  ایسنا، دولت کره‌شمالی از برنامه‌های جدیدش برای راه‌اندازی تاسیسات مدرن ورز‌ش‌های زمستانی در این کشور برای تبدیل کردن این کشور به مقصد گردشگری زمستانی جهان خبر داد.

به گزارش شین‌هوا، قرار است در قالب این طرح در نقاط مختلف کره‌شمالی تاسیسات مدرن ورزش‌های زمستانی احداث شود و در فاز نخست آن در منطقه «ماسیک پاس» توسط ارتش این کشور یک مجتمع ورزش‌های زمستانی شامل چند پیست اسکی، چند هتل لوکس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تجهیزات اسکی و تله‌کابین احداث شود.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با توجه به هزینه بالای گردشگری زمستانی در کشورهای مختلف جهان و هزینه پایین گذراندن تعطیلات در کشور ارزان کره‌شمالی، این کشور روند تبدیل شدن به یک مقصد جهانی گردشگری زمستانی را به سرعت طی خواهد کرد.

دولت کره‌شمالی در شرایطی قصد دارد با انجام اقداماتی این کشور را به مقصد جهانی گردشگری زمستانی تبدیل کند که مدتی قبل یک مقام دولتی کره‌شمالی از ایجاد تغییرات در قوانین صدور ویزای گردشگری این کشور در راستای تسهیل سفر گردشگران در آینده نزدیک خبر داد.

در این راستا زمان صدور ویزای گردشگری برای گردشگران کره‌شمالی که بیشتر آنها از چین هستند از چندین هفته به یک روز تقلیل یافته و گردشگران می‎توانند آزادانه از مناطق مختلف این کشور عکس‌برداری کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7