دکتر فلاح : تاسیس شرکت های دانش بنیان با همکاری دانشگاه ها

اغلب پروژه های مرتبط با فناوری های نوین که ارزش افزوده بالایی در اقتصاد کشور ایجاد می کنند در دانشگاه ها شکل می گیرند و شبکه بانکی می تواند با حمایت از این پروژه ها در پیوند دانشگاه با اقتصاد و صنعت کشور گامهای موثرتری بردارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت که در سومین جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران سخن می گفت اظهار داشت : بانک تجارت حمایت از جامعه دانشگاهی کشور و ایده های جدید دانشجویان نخبه و خلاق ایرانی را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود ارزیابی می کند .

وی افزود : از نگاه ما دانشگاه ها به عنوان مراکز اصلی ارتباط علمی و آکادمیک جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و جامعه دانشگاهی کشور به عنوان یکی از پیشروترین گروه های فکری اجتماع می تواند نقش مهمی در فراگیر شدن پول الکترونیک در سطح کشور ایفا نماید.
دکتر فلاح در ادامه با اشاره با اینکه شبکه بانکی می تواند با حمایت از پروژه های دانشجویان ، پیونددهنده دانشگاه و اقتصاد کشور باشد اظهار داشت : ما نیز تلاش می کنیم تا با پیوند با دانشگاه ، شرکت های دانش بنیانی را ایجاد کنیم تا زمینه برای تبدیل ایده های نوین به پژوهش های صنعتی و تولیدی در کشور یا خارج از کشور فراهم شود. ایده هایی که اگر هر کدام از آنها به ثمر نشیند میتواند در رفاه و آسایش مردم اثر گذار باشد.

وی افزود : بانک تجارت همچنین با حمایت از پایان نامه های مرتبط با حوزه های فعالیت این بانک و حمایت مالی از پروژه‌های تحقیقاتی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه‌های بانکداری اسلامی و بانکداری الکترونیک در تلاش است تا در مسیر کاربردی شدن نتایج تحقیقات دانشگاهی کشور سهم داشته باشد.
مدیرعامل بانک تجارت همچنین با اشاره به جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران گفت : دانشگاه تهران علاوه بر ایفای نقشی بی بدیل و ممتاز در عرصه علم و فرهنگ و آگاهی بخشی در سرزمین مادری ، به نماد پویایی و بالندگی علمی و پژوهشی ایران اسلامی در دیگر کشورهای جهان نیز بدل شده است . سالانه صدها دانشجو ار ممالک مختلف در پنج قاره گیتی برای ادامه تحصیل وارد این دانشگاه و دانشکده های زیرمجموعه های آن می شوند که از هر لحاظ فرصتی بی همانند برای آشنا ساختن آنان با تصویر واقعی زندگی در کشور ما و انتقال پیام صلح و دوستی ایرانیان به همه مردم جهان است.
گفتنی است بانک تجارت در نمایشگاه جانبی سومین جشنواره روز بین الملل دانشگاه تهران نیز حضوری فعال داشت و با برپایی یک غرفه در این نمایشگاه جانبی به معرفی آخرین خدمات الکترونیک خود پرداخت .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  1