کسب دو مقام دومی در بخش مسابقات همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی

بانک اقتصادنوین در بخش مسابقات جانبی بیست و سومین همایش سیاست‌های پولی و ارزی در دو بخش عنوان دوم را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در بیست و سومین همایش سیاست‌های پولی و ارزی برای نخستین بار در چهار محور مسابقه جانبی برگزار شد که در بخش شناسایی و گروه‌بندی مشتریان شرکتی در میان بانک‌های کشور که با هدف ارزیابی دانش و توان بانک‌ها در مواجهه با مشتریان بزرگ صنعتی و تقویت پیوند میان دو بازار پول و سرمایه برگزار شد بانک اقتصادنوین از میان بانک‌های فعال در این بخش که طرح‌های خود را برای حضور در مسابقه ارائه کرده بودند رتبه دوم را کسب کرد.

همچنین در این همایش برای نخستین بار مسابقه شبیه‌سازی دادگاه در زمینه تقلب در اعتبارات اسنادی برگزار شد که هیئت دوران در میان گروه‌هایی که از بانک ها، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در این مسابقه شرکت کرده بودند بانک اقتصادنوین را به عنوان رتبه دوم معرفی کرد. در این بخش تیم دانشگاه شهید بهشتی مقام نخست را کسب کرد.

لازم به ذکر است بانک اقتصادنوین در بیست و سومین همایش سیاست‌های پولی و ارزی حضور فعال و تاثیر گذار شد به طوری که علاوه بر حضور در دو مسابقه جانبی، توانمندی‌های این بانک در نمایشگاه جانبی این همایش نیز در معرض دید بازدیدکنندگان این همایش قرار گرفت.
ضمن اینکه مدیرعامل این بانک نیز با ارایه مقاله در بیست و سومین همایش سیاست‌های پولی و ارزی ابعاد اجرایی یکی از خدمات تخصصی این بانک را تشریح کرد.

دکتر محمدهاشم بت‌شکن در مقاله خود با عنوان "بانکداری شرکتی؛ پیوند بازار پول و سرمایه" ابعاد اجرایی و اثرات خدمت بانکداری شرکتی و مدل جامع تامین مالی بنگاه‏های اقتصادی کشور را بر بازار سرمایه را تشریح کرد.

وی در تشریح جزییات خدمت بانکداری شرکتی با اشاره به اینکه خدمات موردنیاز شرکت‏های بزرگ بسیار پیچیده‏ و متنوع‏ است ادامه داد: تمرکز بر نیازهای مشتریان این بخش و خلق راه‌حل‏های بانکی و مالی متناسب برای پاسخگویی موثر و دقیق در زمینه‏های گوناگون از جمله مدیریت تغییرات نرخ ارز، تهیه بسته‏های متنوع تامین مالی، تسهیل تجارت بین‏الملل، اعطای انواع خطوط اعتباری و … در این نوع بانکداری ظهور پیدا می‏کند.

همایش سیاست‌های پولی و ارزی با عنوان "ثبات اقتصادی و حمایت از تولید" با حضور دکتر محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی‌، سید شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و دیگر اساتید این حوزه و مدیران عامل بانک‌های کشور طی روزهای ? و ? خرداد ماه در سالن همایش‌های صدا ‌و سیما برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  26