تحریم‌های سامسونگ علیه ایران امروز و فردا برداشته می‌شود

رییس مجمع واردات گفت: با برداشته شدن تحریم محصولات تکنولوژی از سوی غرب، سامسونگ هم تحریم‌های خود را ظرف امروز و فردا برخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد حسین برخوردار در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه برخی تحریم‌های غربی علیه کشور ما در حوزه تکنولوژی برداشته شد، اظهار کرد: مسلما این اقدام در راستای اهداف خاصی مطرح است و آمریکایی‌ها خاطر خواه چشم و ابروی ما نیستند و علاوه بر آن، تحریم‌های این حوزه چندان اثری در بازار ندارد و وسعت آن کم است.

وی درباره اقدام مشابه و البته معکوس سامسونگ در برخورد با کاربران ایرانی گفت: سامسونگ در واقع کار نسنجیده‌ای کرد و وسعت اقدام او در حدی نبود که گمان می‌کرد.

رییس مجمع واردات ادامه داد: سامسونگ درصدد بود با این کار خودی نشان دهد و وجهه جهانی خود را افزایش دهد اما خودش بعد از اجرای چنین تصمیمی خجل شد و مسلما راه بازگشت برای او سخت بود و نیاز به یک پشتیبان داشت.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه با برداشته شدن تحریم محصولات تکنولوژی از سوی غرب، سامسونگ هم تحریم‌های مسخره خود را برخواهد داشت، اذعان کرد: سامسونگ هم با توجه به این اقدام، کار سیاسی خود را با در اختیار دادن مجدد اپ‌استور برای کاربران ایرانی، محو می‌کند و ظرف امروز و فردا این کار را انجام خواهد داد و نیازی به نگرانی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  20  =