بت‌شکن:به روزرسانی لازمه فعالیت در صنعت بانکداری است

طی مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بانک اقتصادنوین مراسم تحلیف کارکنان جدیدالورود این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر "محمدهاشم بت‌شکن" در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالورود که در محل مرکز آموزش این بانک برگزار شد، گفت: در دهه دوم فعالیت بانک همه همکاران باید بکوشند تا اقتصادنوین بتواند با عملکرد مناسب خود به بهترین بانک کشور تبدیل شود.

وی با تاکید بر آموزش اصول حرفه‌ای و تخصصی صنعت بانکداری و لزوم سرآمدی بانک در این بخش گفت: براساس آموزه‌های دینی، یکی از ویژگی‌های انسان مومن گشاده‌رویی است و ما قصد داریم این آموزه دینی را به عنوان یک عنصر متفاوت و ارزش آفرین برای بانک خودمان نهادینه و آنرا تبدیل به یک باور کنیم.

وی در ادامه به چند بعدی بودن تمایزآفرینی برای مشتریان در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: برای دستیابی به این جایگاه لازم است همکاران علاوه بر ارایه مطلوب خدمات، دائما خود را به روز کنند چرا که اگر همکاری نسبت به فضای صنعت بانکداری، آخرین تغییرات و تحولات و تکنولوژی صنعت بانکداری اطلاعی نداشته باشد، چگونه می تواند مشتری را راهنمایی کند.

وی به روزرسانی را لازمه فعالیت در صنعت بانکداری دانست و ادامه داد: تصور اینکه بانکداری عرصه‌ای است که تغییر نمی‌کند تصوری اشتباه است، تجربه تاریخی نشان داده که یکی از صنایعی که شدت تغییر در آن بسیار زیاد است، صنعت بانکداری است، در چنین فضایی نوآوری و خلاقیت لازمه کسب موفقیت است.

در ادامه این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره، علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و علیرضا لشگری‌پور مدیر آموزش و توسعه انسانی بانک اقتصادنوین به ایراد سخنرانی پرداختند، ضمن اینکه از مدرسین دومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان و نفرات برتر نخستین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شده بود نیز تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم قسم‌نامه بانک توسط همکاران جدید بانک اقتصادنوین به صورت دسته جمعی قرائت و توسط آنها امضا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40