بازی‌هایی که هنگام خاموش بودن دستگاه ادامه می‌یابند

نمایشگاه بازی‌های ویدئویی ای 3 لس آنجلس فرصتی بود که شرکت مایکروسافت در آن جرئیات بیشتری از نسل جدید کنسول‌های خود را معرفی و از برخی از قابیلت‌های جالب ایکس باکس وان رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا اخبار اولیه نشان داد که ایکس باکس جدید مایکروسافت، یک دستگاه قدرتمندتر با کاربرد هوشمندانه‌تر از حسگر حرکتی کینکت و در کل یک جعبه سرگرمی خانگی بهتر نسبت به مدل قبلی 360 است.

یکی از مهندسان مایکروسافت در این نمایشگاه در توضیح توان پردازش ایکس باکس وان گفت: قدرت این دستگاه حدود 10 برابر بالاتر از هر کنسول نسل جدید است.

ارتباط آنلاین ایکس باکس وان به این سیستم این امکان را می‌دهد که به یک سری سرورهای بزرگتر متصل شده و بنابراین کاربر فقط به قدرت پردازنده سیستم خود متکی نیست و توان یک شبکه از سرورهای مایکروسافت نیز به کمکش می‌آید.

وی افزود: با این قابلیت شما با ده‌ها یا صدها هزار حریف مجازی روبرو خواهید شد.

با استفاده از منابع خارجی، یک بازی می‌تواند حتی زمانیکه دستگاه خاموش است ادامه پیدا کند و دوستان شما بتوانند با شما در تعامل باشند یا به شما حمله کنند.

حسگر حرکتی جدید ایکس باکس وان آنقدر حساس است که می‌تواند حرکات طبیعی انسان را ثبت کند.

این مهندس مایکروسافت گفت: میزان حساسیت سنسورها بسیار تاثیرگذار است. این حسگر می‌تواند حرکات طبیعی فرد و کارهایی را که کاربر به طور طبیعی انجام می‌دهد درک کند. مایکروسافت در برخی بازی‌های این کنسول دشمنان و موانعی را خلق کرده که صرفا با استفاده از کنترل کننده‌های بازی نمی‌توان آنها را شکست داد و باید حتما از کینکت استفاده شود.

اگرچه مایکروسافت درباره بازیهای این کنسول جدی در نمایشگاه ای 3 تا حد زیادی سکوت کرده ولی درباره جنبه‌های سرگرمی ایکس باکس وان صحبت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  1  =