پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به جانبازان

به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت ابالفضل العباس و روز جانباز ، دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت پیام تبریکی خطاب به جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارسال نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در بخشی از پیام دکتر فلاح خطاب به جانبازان میهن اسلامی بویژه جانبازان شاغل و بازنشسته شبکه بانکی آمده است : " آن روز که شما برای دفاع از سرزمین مادری و دستاوردهای سترگ انقلاب عزیز پای به میدان جهاد گذاشتید ، نهال نوپای ایران مستقل و آزاد تازه سربرآورده بود و دشمنان ناجوانمردانه کمر به خشکاندنش بسته بودند. امروز اما در پناه زعامت و هدایت امام شهیدان و مقام معظم رهبری و مجاهدت مدافعان میهن ، آن نهال نورس به درختی تنومند و پربار بدل شده و سبزتر از همیشه ، پیروزی و افتخار را بیش از پیش به انتظار نشسته است .

بی گمان جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و خانواده های محترم آنان ، از جمله ارزشمندترین سرمایه های معنوی بانک ایران عزیز هستند  هستند و مدیران و کارکنان بانک تجارت همچون سایر کارکنان خدوم شبکه بانکی، تمام توان خود را برای تکریم این سرمایه های گرانسنگ به کار خواهند گرفت".

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −    =  93