تبریکات غرضی،ولایتی و قالیباف به روحانی

سیدمحمد غرضی در پیامی تاکید کرد: یقیناً وظیفه همه نامزدها و ملت ایران حمایت از رئیس جمهوری منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  سیدمحمد غرضی در پیامی از ملت ایران و همه آنهایی که چه در داخل و چه در خارج کشور پای صندوق های رأی آمدند و افتخار آفریدند، تشکر کرد.

وی در این پیام آورده است: به ریاست محترم جمهوری منتخب تبریک می‌گویم و توفیق ایشان را در برآوردن خواست های ملت ایران یعنی توسعه فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورکه لازمه توسعه جمهوریت و اسلامیت در شأن ملت ایران است از خداوند متعال مسئلت دارم.

یقیناً وظیفه همه نامزدها و ملت ایران حمایت از رئیس جمهوری منتخب مردم در حرکت به سوی اعتلای انقلاب اسلامی و آرزوی موفقیت برای ایشان است.

 تبریک ولایتی

در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی پیام تبریکی برای رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام

حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس ، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان ملت را نا امید ساخت .

پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سیاسی را رقم زدند. جنابعالی نیز موفق به کسب رأی اعتماد ملت شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری ، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت می کنم . امید می رود در دوره ریاست جنابعالی، ‌مبانی «مردمسالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و بتوان با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا نقاط ضعف را بسرعت برطرف کرد و با پیگیری راهبرد « مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهای هسته ای ابرام ورزید.

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری و رعایت احترام جنابعالی ،‌ وظیفه همگان است .

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدوارم قدردان نعمت های او باشیم . انه ولی النعم

علی اکبر ولایتی

 

تبریک قالی باف

قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی پیروزی حسن روحانی در رقابت‌های ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی پیروزی حسن روحانی در رقابت‌های ریاست جمهوری را تبریک گفت.

 قالیباف در این پیام با تشکر از مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات نوشت: بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­کنم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

رییس جمهور منتخب ملت ایران

بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای جنابعالی و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می­کنم.

بر خود لازم می­دانم که مراتب سپاس و شکرگزاری خود را به پاس مشارکت بی­نظیر مردم در این انتخابات و خلق یکی از بزرگترین حماسه­های سیاسی تاریخ ایران اعلام دارم. بی­تردید این حماسه بزرگ محصول درایت رهبری و هوشمندی و موقعیت­شناسی ملت مبارز و قهرمان ایران است.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که برخلاف تمام القائات و توطئه­های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان مستحکم­ترین نظام مردمی دنیا است و از عظیم­ترین پشتوانه مردمی برخوردار است.

همه ما باید قدردان این ملت عظیم و فهیم باشیم که با گذشت سی ­و پنج سال از انقلاب اسلامی همچنان در صف مقدم تبعیت از ولایت و دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب قرار دارند. انتظار همه ملت ایران این است که دولت آینده برای قدردانی از این حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را برای تحقق حماسه اقتصادی بکار گیرد.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه خدمتگذاران ایران اسلامی

محمد باقر قالیباف

25 خرداد 1392

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  2  =