موانع پرداخت وام قرض‌الحسنه به مردم برطرف شد

معاون رییس‌جمهور اعلام کرد که در جلسه امروز هیات دولت موانع پرداخت وام قرض‌الحسنه به مردم برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که به دنبال اعلام مجلس و ایرادهایی که رییس مجلس شورای اسلامی به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی کسانی که از سوی ریاست‌جمهوری به بانک‌ها معرفی می‌شدند، پرداخت وام به این متقاضیان متوقف شده بود، گفت: در جلسه امروز هیات دولت این مساله مطرح شد و با توجه به این که ایرادات وارده به این موضوع از سوی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برطرف شده است بانک مرکزی موظف شد که طی مصوبه‌ای به بانک‌های ملی ادامه پرداخت این وام‌ها ابلاغ شود.

وی با بیان این‌که با توجه به تصمیم امروز هیات دولت دیگر بانک‌های ملی مشکلی در پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه نخواهند داشت و موظف به پرداخت آن هستند، گفت: امیدواریم از هفته آینده این موضوع تداوم پیدا کند.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: با پرداخت این وام‌های خرد مشکلات بسیاری از مردم حل می‌شود و طبعا همکاری مجلس در این زمینه مورد انتظار است.

معاون رییس‌جمهور گفت: بسیاری از مردم در راستای حل مشکلات خود به مسئولان مراجعه می‌کردند و پرداخت این وام‌ها راهی بود برای حل مشکلات مردم و این موضوع رضایت‌مندی مردم را به همراه داشت، ولی متوقف شدن پرداخت این وام‌ها از هفته گذشته باعث شد که ما شاهد تماس‌های تلفنی از شهرستان‌های مختلف باشیم و به همین بابت این موضوع امروز در دولت مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است چندی پیش علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه به کسانی که از سوی ریاست‌جمهوری معرفی می‌شدند، ایراداتی را وارد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  1  =