ماتادورها باز هم پیروز شدند!/ اسپانیا ۷ – ایتالیا ۶ (گزارش لحظه به لحظه)

تیم ملی فوتبال اسپانیا با غلبه بر ایتالیا در ضربات پنالتی، راهی بازی فینال جام کنفدراسیون ها شد.

بامداد امروز دو تیم اسپانیا و ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها به مصاف هم رفتند و پس از 120 دقیقه تلاش بدون گل، شاگردان دل بوسکه در ضربات پنالتی 7 بر 6 از سد شاگردان پراندلی گذشتند.

اسپانیا با این برد در دیدار نهایی به مصاف برزیل می رود.

گزارش زنده این بازی پیش روی شماست:

 تیم های ملی فوتبال اسپانا و ایتالیا، از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران به مصاف هم می روند تا تکلیف دومین فینالیست جام کنفدراسیون ها روشن شود. برنده این مسابقه در بازی فینال با برزیل رقابت خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در بازی امشب، ماریو بالوتلی مهاجم فوروارد موثرش را در اختیار ندارد. اسپانیایی ها اما بدون هیچ مشکلی به میدان می آیند.

آخرین بازی این دو تیم در فینال جام ملتهای اروپا، با برتری 4 بر صفر اسپانیا پایان یافت. ایتالیایی ها امشب ظاهراً باید برای انتقام گرفتن به میدان بیایند ولی ظاهراً خودشان هم می دانند که شانس کمتری نسبت به رقیب قدرتمند خود دارند. جی جی بوفون دروازه بان اسطوره ای ایتالیا و کاپیتان این تیم، قبل از این بازی گفته است این بار از اسپانیا 4 گل نمی خوریم! پراندلی مربی ایتالیا هم گفته است که او و شاگردانش شکس تلخ فینال یورو 2012 را فراموش کرده اند.

داور مسابقه امشب، هاوارد وب معروف است.

ترکیب اسپانیا در بازی امشب به شرح زیر است: کاسیاس، پیکه، آربلوا، راموس، آلبا، بوسکتس، ژاوی، اینیستا، داوید سیلوا، پدرو، تورس،

ایتالیا هم با ترکیب زیر به میدان آمده است: بوفون، ماجو، مارکیزیو، کاندروا، چیلینی، بارزالی، دروسی، بونوچی، جاکرینیو، پیرلو، جیلاردینیو
 

***

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  5  =