میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران جمعه‌ها تعطیل شد

دبیر اتحادیه بارفروشان گفت: میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران جمعه‌ها تعطیل شد.خبرگزاری فارس: میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران جمعه‌ها تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی فتحعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: تعطیلی روز جمعه میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران در پی درخواست اصناف برای حضور در نماز جمعه تهران و نیز رسیدگی به بهداشت عمومی و نظافت میدان بزرگ انجام شد.

دبیر اتحادیه بارفروشان افزود: همچنین تعطیلی یک روز در هفته فرصت مغتنمی است تا اصناف و بارفروشان و کارگران به استراحت بپردازند و در طول هفته با نشاط و شادابی بیشتری در خدمت مردم عزیز باشند.

فتحعلی گفت: تعطیلی روز جمعه میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران به اصناف ابلاغ شده و آنها نیز تمکین کرده‌اند و از امروز اجرایی شده است.

دبیر اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: مردم بزرگوار تعطیلی روز جمعه میدان میوه و تره‌بار تهران را مدنظر داشته باشند و با توجه به طولانی بودن مسافت در روز جمعه متحمل زحمت نشوند. میدان بزرگ میوه و تره‌بار تهران در جنوبی‌ترین نقطه تهران، خیابان آزادگان قرار دارد و به عنوان شاهرگ حیاتی تغذیه میوه استان تهران و دیگر شهرها محسوب می‌شود. روزانه مردم زیادی هم برای خرید به این مکان مراجعه می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2