دایی بیان کرد:دعواهای سیاسی به پرسپولیس ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دعواهای سیاسی به ورزش و فوتبال ما ضربه زده است، گفت: هر چند بازیکنانی که جذب کرده ایم نامی نیستند اما همه آنها ستاره‌اند و آینده فوتبال ایران را تضمین می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، علی دایی پس از پایان تمرین امروز شنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره برکناری و ابقای محمد رویانیان اظهار داشت: اگر قرار باشد مدیری مثل محمد رویانیان که یک سال و نیم هزینه کرده است حالا که با شرایط آشنا شده را از کار خود برداریم اشتباه است. یک ماه دیگر دولت جدید سر کار می آید و در این مدت هیچ مدیری نمی تواند کمک خاصی به پرسپولیس بکند و حضور یک مدیر جدید به پرسپولیس ضربه می زند.

وی با بیان اینکه ثبات مدیریت همه جا نتیجه داده و می تواند به تیم کمک کند، گفت: متاسفانه اخباری که به ما می رسد ورزشی نیست. هیچ مدیری تصمیم نمی گیرد مدیرعامل باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را به یکباره عوض کند چرا که در این صورت با تغییر دولت مربیان و بازیکنان پرسپولیس در طول چند ماه سه مدیر خواهند دید.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به موفقیت تیم ملی والیبال ایران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با پیروزی تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا در زمین خودشان به عنوان یک ایرانی افتخار کردم، این پیروزی به ثبات مدیریت در والیبال بر می گردد. از زمان یزدانی خرم و ادامه آن تا فدراسیون کنونی. به همین خاطر است که والیبال ما در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

دایی ادامه داد: اگر در باشگاه‌های فوتبال ما هم ثبات مدیریت باشد و یک مدیرعامل بتواند برنامه چهار یا پنجساله ارائه بدهد می تواند به ما کمک کند به خصوص در باشگاهی مثل پرسپولیس.

وی تاکید کرد: اجازه ندهیم دعوای سیاسی وارد ورزش شود، این دعواها به فوتبال ما ضربه زده است. اگر پرسپولیس را دوست داریم اجازه بدهیم که کار انجام شود و وزیر دولت بعدی تصمیم بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره جذب بازیکنان جدید و اینکه چرا ستاره ها را جذب نکرده است، تصریح کرد: ما بر اساس شناختی که از پرسپولیس سال گذشته داریم و همچنین طبق نیاز تیم، بازیکن جذب کردیم. همه بازیکنانی که گرفته ام ستاره‌اند هر چند بازیکنان نامی نگرفتیم ولی همه آنهایی که به پرسپولیس اضافه شده اند آینده فوتبال ایران را تضمین می کنند.

علی دایی در پایان صحبت با یکی از دوربین های تلویزیونی از مصاحبه با دو دوربین دیگر خودداری و ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =