کاهش نرخ سکه و ارز، بورس را صعودی کرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به روند صعودی شاخص‌های بورس، گفت: در حال حاضر به علت کاهش نرخ سکه و ارز بسیاری از افراد سرمایه خود را وارد بازار بورس کرده‌اند، که این موضوع یکی از دلایل اصلی رشد شاخص ها در تالار شیشه‌ای بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خانه ملت موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به افزایش شاخص‌های بورس گفت: شاخص کل بورس اوراق بهادار طی چند هفته گذشته با رشد چشمگیر و خیره کننده‌ای مواجه شده که این موضوع نشان دهنده ثبات اقتصادی در کشور است.

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقتصاد کشور بعد انتخابات ریاست جمهوری از ثبات مناسبی برخوردار شده است، افزود: بازار سکه، ارز و بورس بعد از انتخابات ریاست جمهوری از ثبات و آرامش نسبی برخوردار شده که انتظار می‌رود این امر در ماه‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

وی حبابی دانستن بازار بورس را نادرست دانست و تصریح کرد: آرامش موجود در بازار ارز و سکه و کاهش قیمت‌ها و همچنین رشد شاخص‌های بورس نوید یک اقتصاد پویا و زنده را می‌دهد، لذا حبابی دانستن بازار بورس در شرایط فعلی نادرست است.

ثروتی اظهار کرد: در حال حاضر به علت کاهش نرخ سکه و ارز، بسیاری از افراد سرمایه خود را وارد بازار بورس کرده‌اند، که این موضوع یکی از دلایل اصلی رشد شاخص در تالار شیشه‌ای بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، آینده مناسب و رو به رشدی را برای بازار بورس کشور پیش بینی و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صحیح دولت جدید در بخش اقتصادی و توجه بیش از پیش به تولیدات داخلی به طور حتم چشم انداز و آینده روشنی را می‌توان برای بازار بورس متصور شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1