حاشیه های شورای شهر؛مجادله لفظی ابتکار و دبیر

جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با حضور 13 نفر از اعضا برگزار شد و با حاشیه‌هایی روبرو بود .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس *پانصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورا به دلیل تعمیرات و آماده سازی سالن اصلی جلسات شورا، همانند جلسه گذشته در طبقه اول برگزار شد.

*معصومه ابتکار امروز در جریان پانصد و پنجاه و هشتمین همانند جلسه گذشته تذکری را در خصوص بلند مرتبه سازی مطرح کرد و گفت: هفته پیش ما تذکری در مورد بلند مرتبه سازی ارائه کردیم، اما پاسخی به آن داده نشد و این روند همچنان ادامه دارد. ابتکار بیان داشت: متاسفانه به خاطر آنکه ضوابط بلندمرتبه‌سازی در شهر تهران مشخص نبوده،‌ درشهر و به خصوص در مناطق شمالی شاهد تخلفاتی هستیم.

* پس از صحبت‌های ابتکار، علیرضا دبیر عضو هئیت رئیسه شورای شهر در اعتراض به اظهار نظر ابتکار گفت: روز یکشنبه و در جلسه غیر علنی شورا جاوید، معاون شهردار و آقای قالیباف در جلسه حضور داشتند و می‌توانستند در این زمینه پاسخگو باشند؛ اما شما این موضوع را مطرح نکردید و حالا امروز در جلسه علنی که خبرنگاران حاضر هستند به طرح این موضوع پرداخته‌اید! این اقدام شما جای اعتراض دارد.

*این در حالی بود که معصومه ابتکار هم به محض پایان صحبت‌های دبیر تأکید کرد: اینکه موضوعی را چه موقع و به چه شکل مطرح کنم تحت اختیار و نظر من است و شما حق تذکر دارید!

در جلسه امروز تعدای از بازنشستگان اتوبوسرانی در مقابل شورا تجمع کرده‌بودند که از اعضاء شورا در خواست رسیدگی به مشکلاتشان را داشتند.
*در این جلسه نیز همانند جلسات گذشته شورا تعدادی از اعضاء در چند نوبت جلسه را ترک کردند که از جمله این افراد را می‌توان به کاشانی،دبیر،خادم، دانشجو و نجفی اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4