دیدار فرزندان موسوی با عبدالله نوری

عبدالله نوری نسبت به رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی با توجه به احتمال تغییر در ترکیب شورای عالی امنیت ملی ابراز امیدواری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، پایگاه تحلیلی – خبری امید نزدیک به اصلاح‌طلبان نوشت: عبدالله نوری در دیدار با فرزندان موسوی و رهنورد که در منزل یکی از فرزندان موسوی انجام شد، ابراز امیدواری کرد که "در دوره جدید مدیریت قوه مجریه و پس از انتخابات ریاست جمهوری 92 که با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و پس از آن در جشن پیروزی، فضایی از امید و نشاط در جامعه ایجاد شده است، با درایت و تدبیر و با سعه صدر اقداماتی که در نهایت به نفع ثبات بیشتر و تقویت منافع ملی است، انجام شود."

وی گفت: با این اقدام مبارک، برکت حضور مردم در انتخابات تکمیل می‌شود و شادی و امید ملت با آزادی عزیزانشان گسترده‌تر و عمیق‌تر خواهد شد.

وزیر کشور دولت اصلاحات اظهار کرد: فکر می‌کنم با توجه به مدیریت و اعضای جدید شورای عالی امنیت ملی که در آینده نزدیک مشغول به کار می‌شوند، بهترین محل برای اقدام جهت رفع حصرها و حبس‌ها شورای عالی امنیت ملی باشد و این شورا جهت هر چه بهتر شدن فضای داخلی و تزریق آرامش و امید بیشتر در بستر جامعه، پیشنهاد آزادی این عزیزان را ارائه خواهد داد و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

نوری در بخش دیگری از اظهارات خود خاطرنشان کرد: امیدوارم با تشکیل جلسات جدید شورای عالی امنیت ملی با حضور اعضای جدید و همچنین تشکیل جلسات سران سه قوه با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بسیاری از مسائل داخلی و خارجی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گشایش ایجاد شود. اتفاقات دوره انتخابات اخیر، از هاشمی یک چهره جدید و تاثیرگذار ساخته است و آقایان هاشمی رفسنجانی و روحانی می‌توانند با درایت و با همراهی و همدلی با خواست اکثریت مردم، مسائل را به گونه‌ای معقول که هیچ‌کس بازنده آن نباشد و همه احساس برد کنند، حل نمایند.

وی همچنین اظهار کرد: اصلاح‌طلبان برای رسیدن به اهداف خود باید با امیدواری و خوش‌بینی گام بردارند. باید تلاش، هدف و آرمانشان همچنان ماندن در کنار مردم و گوش فرادادن به دردها و مشکلاتشان باشد. باید منادی امید و اصلاح و اعتدال در جامعه و در میان مردم باشند و ان‌شاءالله با توکل به خدا و یاری مردم نتیجه خواهند گرفت. البته مسیر سخت و پرمخاطره‌ای در پیش است. نباید به سرعت قضاوت کرد، گرچه باید امیدوار بود و من امیدوارم در یک جو آرام و مناسب مسائل حل شود. ممکن است برای حل مسائل گوناگون، هنوز زمان مناسب نرسیده باشد و باید امید داشت که در زمان مناسب بسیاری از مسائل و مشکلات حل شود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار فرزندان موسوی گزارشی از آخرین وضعیت درمانی پدر خود ارائه کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سعید می گوید

    انشاالله با رفع حصر میر حسین وکروبی شادهد آشتی ملی باشیم.کنیه هارا دور ریزیم گذشته را فراموش واز گذشته درس بگیریم وبه آینده وآبادانی نگاه کنیم .انشاالله

  2. یک شهروند می گوید

    باید امیدوار به دادگاهی شدن این مجرمان بود . الان بعد از گذشت چند سال و رخدادهای سوریه و مصر و لیبی و …. دیگه بنظر کسی شک در اهداف خصمانه ی دشمنان این مملکت و ملت در پشت پرده ی تقلب خواندن انتخابات نداره . چه کسی جوابگوی ابروی نظام و صدمه این افراد به عظمت این کشوره ؟؟

  3. سعید می گوید

    با سلام بنده چند روز پیش مطلبی نوشته ولی شما تو نظرات اونو ثبت نکردید. میتونمبپرسم دلیلشو.مگر تو این کشور آزادی بیان نیست؟شما هرچیزی که به نفع تونه رو نشون میدید.تحمل نظرات مخالفتونو ندارید.واقعا متاسفم

ارسال یک پاسخ

15  −    =  10