فعالیت ایرلاین دیگری فعلا متوقف نمی‌شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه شرکت هواپیمایی ساها خرید هواپیما را در دست اقدام دارد و به زودی هواپیماهای این شرکت وارد ناوگان می شود، گفت: خوشبختانه در حال حاضر توقف پرواز ایرلاین خاصی مدنظر سازمان نیست و تمامی ناوگان حمل و نقل استاندارد لازم را دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حمیدرضا پهلوانی در گفتگو با مهر در خصوص توقف پرواز شرکت هواپیمایی ساها، اظهار داشت: این شرکت هواپیمایی به دلیل شرایط سنی هواپیماهایش زمین گیر شد اما فعالیت این ایرلاین همچنان برقرار است و مجوزهای پروازی آن لغو نشده است.

وی افزود: این ایرلاین باید براساس شاخصهای استاندارد سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیما به کشور وارد کند که تاکنون هم برنامه هایی در این زمینه داشته و در حال اقدام برای خرید هواپیما است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان ایکه این شرکت هواپیمایی از سازمان درخواست کارشناس برای بررسی هواپیما کرده است، بیان کرد: کارشناسان ما به محل اعزام می شوند تا این هواپیماها را بررسی کنند و پس از تایید، وارد ناوگان حمل و نقل هوایی خواهند شد.

پهلوانی در خصوص اینکه آیا امکان زمین گیر شدن هواپیماهای ایرلاین دیگری وجود دارد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر ایرلاینی مدنظر نیست و تمامی هواپیماهای موجود، شاخص های استاندارد را دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در صورتی که ناوگان یک ایرلاین از نظر کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری فرسوده تشخیص داده شود، تذکرات لازم به آنها داده می شود و این هواپیماها زمین گیر خواهد شد، بنابراین ایرلاینها باید نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  4