تولید نرم‌افزار تحلیل داده و مشاوره برای افزایش توان مذاکره در قراردادها

شرکت نومیس عرضه کرد:

یک شرکت تولید کننده نرم افزار طی قراردادهایی با فروشگاه‌هایی مانند ورلد پی (شرکتی اروپایی) نرم افزار تحلیل و داده و مشاوره ای تولید کرده است تا در فرایند بستن قرارداد جدید با مشتری و همین طور حفظ مشتریانبه این شرکت ها کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت نومیس نرم‌افزارهای تحلیل و خدمات مشاوره‌ای مربوط به تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده‌ها برای مشتریان و صادرکنندگان کارت موسسه نومیس ارائه می‌ کند.

این شرکت با فروشگاه‌هایی مانند ورلد پی (شرکتی اروپایی) همکاری می‌کند تا در شرکت‌های مختلف فرایند بستن قرارداد جدید با مشتری و همین طور حفظ مشتریان باهدف افزایش عوایدی و به حداکثر رساندن سود کمک کند.
 

نومیس اعلام کرده می‌تواند سود فرایند دستیابی را از 5 به 15 درصد برساند و برای انجام این مهم از مجموعه نرم‌افزارهای تحلیلی استفاده می‌کند که Nomis Discretion Manager نامیده می‌شود. این محصول حاوی ابزارهایی است که در فرایند مذاکرات با فروشنده مراحل را محاسبه و بررسی می‌کنند و از آن برای ارائه چشم‌اندازی به ترجیحات فروشنده طی چرخه قرارداد استفاده می‌کند. علاوه بر آن از روش‌های بخش‌بندی و امتیازدهی استفاده می‌کند تا در انجام استراتژی‌های حفظ و نگهداری ثمربخش باشد.

در بخش صادرکننده کارت نیز نومیس خدمتی تهیه کرده است که آن فرایند را «حلقه بسته قیمت‌گذاری» می‌نامند؛ چنین فرایندی با اهرم قرار دادن نرم‌افزار می‌تواند چشم‌انداز مورد نیاز را ایجاد کند.

 
منبع: نیلسون رپورت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  13