مجری های ممنوع التصویر ایرانی +تصاویر

به بهانه حذف فرزاد جمشیدی از برنامه‌های رمضان و بازگشت احتمالی جواد یحیوی روی آنتن، هفت صبح مروری دارد بر مهم‌ترین اتفاقاتی که منجر به حذف شش مجری صاحب سبک از تلویزیون شد.

به گزارش جنوب نیوز،در مناسبت‌های مختلف، علاوه بر بحث تصاحب کنداکتور توسط انواع و اقسام سریال کمدی و درام و … رقابت برای اجرای برنامه‌های ویژه آن مناسبت‌ها هم از آن دسته مسائلی است که نمی‌شود نادیده‌اش گرفت. امسال با شروع ماه رمضان، علاوه بر بحث جنجالی بازگشت مجدد علیخانی به «ماه عسل»، دو بحث داغ دیگر هم در جریان بود. فرزاد جمشیدی بعد از چند سال اجرای مداوم برنامه «ماه خدا»ی سحرهای رمضان، امسال به دلیل حواشی فراوانی که برایش به وجود آمد، مجبور شد صندلی همیشگی‌اش را خالی کند و آن را در اختیار حسن سلطانی بگذارد.

روزنامه هفت صبح نوشت: از طرف دیگر قبل از شروع رمضان، خبرهایی مبنی بر بازگشت جواد یحیوی به تلویزیون و اجرای «جشن رمضان» هم شنیده می‌شد ؛ مجری‌ای که چهار سال پیش، در جریان اتفاق‌های بعد از انتخابات، ممنوع‌الاجرا شد و تا امروز به تلویزیون بازنگشته. البته با گذشت 6 شب از ماه رمضان، هنوز خبری از این مجری نیست و بعید به نظر می‌رسد بازگشت او به تلویزیون همچنان قطعی باشد! به هرحال به بهانه این رفت و برگشت‌ مجریان شناخته شده به تلویزیون و جنجال‌های اخیری که برای این مجریان اتفاق افتاد، پرونده‌ای تدارک دیدیم درباره مجریان صاحب سبکی که هر کدام در این مدت، به دلایلی از تلویزیون کنار گذاشته شدند

قربانی اتفاقات سیاسی

جوانی لاغر و ترکه‌ای که خیلی صریح و راحت حرف می‌زد و بی‌مهابا سوالاتش را از مهمانان برنامه‌اش می‌پرسید. حالا فرقی نمی‌کرد مهمان برنامه حاج آقا قرائتی بود یا عطا‌ءالله مهاجرانی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد. این جوان ترکه‌ای و خوش صحبت کسی نبود جز جواد یحیوی. مجری متفاوتی که علاوه بر راحت حرف زدن ، جلوی دوربین هم راحت بود، به قدری که حتی اگر ترجیح می‌داد کوسن روی مبل را بردارد و روی زمین بگذارد و روی آن بنشیند و برنامه‌اش را اجرا کند ، این کار را می‌کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1