ایران ۲۵ تن گوشت چینی وارد کرد

گمرک چین با معرفی 20 واردکننده بزرگ گوشت این کشور در 5 ماه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد ایران نیز در این مدت 25 تن گوشت به ارزش 62 هزار دلار از چین وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم گمرک چین با معرفی 20 واردکننده بزرگ گوشت این کشور در 5 ماه نخست سال جاری میلادی اعلام کرد ایران نیز در این مدت 25 تن گوشت از چین وارد کرده است.

ارزش گوشت وارداتی ایران از چین در این مدت 62 هزار دلار اعلام شده است. واردات گوشت ایران از چین در مدت مشابه سال قبل صفر بوده است.

بر اساس این گزارش هنگ کنگ بزرگترین واردکننده گوشت از چین در 5 ماه نخست سال جاری میلادی بوده به طوری که در این مدت 82 هزار تن گوشت به ارزش 257 میلیون دلار از چین وارد کرده است.

مالزی با واردات 8300 تن و قرقیزستان با واردات 7300 تن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار گرفته اند. کشورهای ماکائو، بحرین، بلژیک، سنگاپور، آلمان،‌ آمریکا،‌ آلبانی، عراق، تاجیکستان، روسیه، چک، گرجستان، افغانستان، ارمنستان، کویت،‌ اردن و ویتنام نیز از دیگر واردکنندگان بزرگ گوشت چین بوده اند.

بحرین در 5 ماه نخست سال جاری میلادی 2250 تن، کویت 340 تن، آمریکا 660 تن، افغانستان 597 تن و عراق 609 تن گوشت از چین وارد کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −    =  27