آمازون کارت هدیه تولد مجازی به کاربران فیسبوک اهدا می کند

«Amazon.com.Inc» یک سیستم پرداخت جدید به‌نام «هدیه تولد Amazon» ارایه کرده است.کارت هدیه آمازون با قیمت‌های 1، 5، 10 یا 25 دلار قابل خرید است و این کارت تا روز تولد شخص در صفحه فیس‌بوک نمایش داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کاربران با استفاده از این خدمت می‌توانند کارت‌های هدیه Amazon.com با پیغام‌های تولد به دوستان خود در فیسبوک ارسال کرده و سایر دوستان نیز می‌توانند در افزودن موجودی به این کارت مشارکت کنند.

روز تولد همواره به عنوان مناسبت‌های اجتماعی به‌شمار آمده و سایت‌هایی مانند فیس‌بوک این امکان را برای همه در سراسر جهان فراهم کرده‌اند تا پیام‌های تبریک تولد را به دوستان خود در سراسر جهان ارسال کنند. با این سرویس جدید آمازون، این پیام‌ها می‌توانند با یک هدیه همراه شوند. به محض اینکه این هدیه توسط دوستی فعال شود، سایر دوستان می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به کارت بیفزایند حتی اگر آن‌ها با شخص اصلی که کارت مجازی را فعال کرده است، دوست نباشند. کارت هدیه آمازون با قیمت‌های 1، 5، 10 یا 25 دلار قابل خرید است و این کارت تا روز تولد شخص در صفحه فیس‌بوک نمایش داده نمی‌شود.

هدیه الکترونیک همانند هدیه موبایلی روند تدریجی اما رو‌به رشدی را دارد. Pinkberry، Skype و Wex نیز اخیرا این سرویس را به صفحه خود افزوده‌اند

http://www.thepaypers.com
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

19  −  11  =