تولد سومین مدعی تاج و تخت بریتانیا(عکس)

کاترین میدلتون 31 ساله همسر پرنس ویلیام نوه ملکه بریتانیا بعد از ظهر گذشته (به وقت محلی) در بیمارستان سنت ماری لندن وضع حمل کرد و صاحب فرزند پسر شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از آسوشیتد پرس ، خانواده سلطنتی بریتانیا اعلام کردند سومین وارث تاج و تخت ملکه انگلیس در سلامت کامل و با وزن 3 کیلو و هشتصد گرم متولد شده است.

بیمارستان سنت ماری لندن همان بیمارستانی است که پرنسس دایانا عروس سابق خانواده ملکه انگلیس و مادر پرنس ویلیام در آن نخستین فرزند خود را ( پرنس ویلیام) به دنیا آورد . هزینه بستری شدن هر شب در این بیمارستان 5 هزار پوند است. ویلیام و کاترین برای اینکه تولد فرزندشان " سورپرایز"شود،پیش از تولد نوزاد جدید برای آگاهی از جنسیت جنین،"سونوگرافی" به عمل نیاورده بودند.

با انتشار خبر فارغ شدن کاترین میدلتون که لقب سلطنتی او " دوشس کمبریج " است صدها تن از طرفداران خانواده سلطنتی انگلیس با اجتماع در مقابل کاخ " باکینگهام"، تولد نوزاد جدید خانواده سلطنتی را جشن گرفتند.

هنوز خانواده سلطنتی انگلیس برای فرزند جدید نامی انتخاب نکرده است اما از نوه پرنس چارلز ولیعهد ملکه بریتانیا با عنوان " پرنس کمبریج" یاد خواهد شد، و منابع نزدیک به خاندان سلطنتی از احتمال نام گذاری فرزند جدید به نام " جیمز " خبر داده اند.
 

height=247

کاترین میدلتون در کنار همسر(سمت راست) و برادر همسرش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4