صورت های مالی بانک ایران زمین تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالانه بانک ایران زمین با حضور بیش از 78/58 درصد از صاحبان سهام در تاریخ 30 تیرماه سال جاری در محل سالن تلاش برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین در این مجمع که با حضور حسابرس و بازرس قانونی ، نمایندگان بانک مرکزی ، سازمان بورس و اوراق بهادار و دو نفر از نمایندگان سهامداران به عنوان ناظر برگزار شد ، بیش از 78/58 درصد از سهامداران این بانک حضور داشتند .
در این مجمع که دکتر امیر حسنخانی رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین ، ریاست را بر عهده داشت ، ابتدا  مقدم مدیر عامل بانک گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بانک در سالی مالی گذشته را به صاحبان سهام ارائه نمودند و سپس حسابرس و بازرس قانونی مواردی از بندهای گزارش حسابرس را مطرح و پس از بحث و بررسی صورت های مالی منتهی به پایان اسفند 1391 بانک با اکثریت آرا به تصویب رسید .
 مقدم در خلال گزارش خود در مورد قابلیت ها و توانمندی های بانک اظهار داشتند : در سال 1391 تمام شعب بانک از نظر زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گرامی تجهیز شده اند ، ایشان افزودند در جهت توسعه بانکداری مدرن و آموزش منابع انسانی به عنوان سرمایه های اصلی بانک اقدامات شایسته ای تدارک و در حال اجرا می باشد .
 مقدم اظهار داشتند : سال 1392 ، سال آغاز حرکت پر شتاب بانک ایران زمین برای تحقق اهداف پیش بینی شده خواهد بود .
در ادامه ، شرکت کنندگان در مجمع عادی سالیانه بانک ایران زمین به بحث و تبادل نظر درباره چگونگی تقسیم و تخصیص سود سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1391 پرداختند و مقرر گردید پس از ثبت افزایش سرمایه در مجمع عمومی بطور فوق العاده در مورد تقسیم سود تصمیم گیری شود .
در خاتمه مجمع عمومی تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ کرد : 1- شرکت رهیافت به عنوان بازرس و حسابرس قانونی بانک تعیین گردید. 2- دو روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد و اطلاعات برای درج آگهی های مربوط به مجامع بانک انتخاب شدند . پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه ، مجمع عمومی فوق العاده بانک ایران زمین با موضوع تغییر اساسنامه بعلت عدم حد نصاب سهامداران تشکیل نگردید و در نتیجه به وقت دیگری موکول شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  9